w

Kolejna kampania LOWE Warsaw dla marki Wyborowa

Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię i materiały POS dla czystej wódki Wyborowa (Wyborowa S.A. – Pernod Ricard Polska).

Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki (jej podstawowego wariantu: czystej), a także zwrócenie uwagi konsumentów na jej międzynarodowy charakter (marka Wyborowa jest jedną z najbardziej znanych polskich marek za granicą). W kampanii trzech mężczyzn nie będących Polakami (Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk) potwierdzają swoją fascynację Polską i polską kulturą oraz jednocześnie marką Wyborowa.

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych. W wyniku prac zespołu powstały trzy key visuale oraz materiały POS, które będą eksponowane w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Warto podkreślić, iż jest to kolejna kampania przygotowana i zrealizowana przez agencję Lowe Warsaw dla marki Wyborowa.

Autorzy koncepcji:

Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak

Team: Bart Biały i Łukasz Gromkowski

Art. buyer: Eliza Karczewska

Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski

Wyborowa londyn
Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

Wyborowa paryż
Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

Wyborowa sydney
Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

źródło: mat. pras.

Kampania stop zwolnieniom z wf-u - felieton

Kampania Stop zwolnieniom z WF-u – felieton

Publicis i digital wonderland dla michelin

Publicis i Digital Wonderland dla Michelin