w ,

Kampania Lowe Warsaw dla Przeglądu Filmów Erotycznych

Agencja reklamowa Lowe Warsaw jest autorem kampanii promującej Przegląd Filmów Erotycznych w warszawskim Kinie Praha. Informacje o ciekawych plakatach reklamujących warszawską imprezę publikują światowe media m. in. portal Huffington Post oraz Business Insider.

Na potrzeby kampanii Lowe Warsaw przygotowała cztery key-visuale, przełożone na plakaty, moduły w ulotkach z repertuarem kina oraz posty na profilu kina na facebook’u. Kampania odniosła sukces, na część seansów zabrakło miejsc, frekwencja wyniosła powyżej 70% na seansach o najsłabszej oglądalności. Kino planuje wykorzystać mniej eksploatowane key-visuale ponownie w drugiej odsłonie Przeglądu na wiosnę tego roku.

Dyrektorzy kreatywni: Kinga Grzelewska, Marcin Nowak

Art Director: Bart Biały

Copywriter: Łukasz Gromkowski

Account Manager: Łukasz Król

Agency Producer: Anna Jagielska

DTP: Marcin Olbrych

Ilustrator: Bart Biały


Erotic film festival plakat

Erotic film festival plakat

Erotic film festival plakat

Erotic film festival plakat

 

źródło: mat. pras.

Ux upgrade: pierwsze w polsce szkolenie responsive web design

UX Upgrade: pierwsze w Polsce szkolenie Responsive Web Design

Gender słowem 2013 roku

Gender słowem 2013 roku