Agencja reklamowa Lowe Warsaw jest autorem kampanii promującej Przegląd Filmów Erotycznych w warszawskim Kinie Praha. Informacje o ciekawych plakatach reklamujących warszawską imprezę publikują światowe media m. in. portal Huffington Post oraz Business Insider.
Na potrzeby kampanii Lowe Warsaw przygotowała cztery key-visuale, przełożone na plakaty, moduły w ulotkach z repertuarem kina oraz posty na profilu kina na facebook’u. Kampania odniosła sukces, na część seansów zabrakło miejsc, frekwencja wyniosła powyżej 70% na seansach o najsłabszej oglądalności. Kino planuje wykorzystać mniej eksploatowane key-visuale ponownie w drugiej odsłonie Przeglądu na wiosnę tego roku.
Dyrektorzy kreatywni: Kinga Grzelewska, Marcin Nowak
Art Director: Bart Biały
Copywriter: Łukasz Gromkowski
Account Manager: Łukasz Król
Agency Producer: Anna Jagielska
DTP: Marcin Olbrych
Ilustrator: Bart Biały

źródło: mat. pras.