Menu

marketing / reklama / trendy / innowacje

w

YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES, wśród zwycięzców również Jeronimo Martins, Storytel, Mastercard i Grupa Maspex

Poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex. Poniżej prezentujemy pełną listę laureatów.

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłania najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube. W tym roku można było zgłaszać projekty wyświetlane na platformie od lipca 2021 do czerwca 2022 roku.

Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszonych zostało 119 kampanii, a jury, złożone z 27 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, nagrodziło najbardziej kreatywne i efektywne w 7 kategoriach.

Oto pełna lista laureatów:

Multiscreen Excellence

Gang Swojaków Biedronki – kampania Jeronimo Martins Polska SA 

Agencje/ podmioty współpracujące: GroupM, Wavemaker

Compelling Storytelling

Robin Hood – kampania Storytel

Agencje/ podmioty współpracujące: Don’t Panic Production

Art & Culture

Mastercard Music – kampania Mastercard

Agencje/ podmioty współpracujące: McCANN Poland

Ingenious Insight

Jestem kobietą – kampania YES

Agencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

Poszukiwacze zaginionych płatków – kampania Grupy Maspex Sp. z o.o.

Agencje/ podmioty współpracujące: Dziadek do orzechów

The Underdog

W tej kategorii jury zdecydowało nie wyłonić zwycięzcy.

Force for Good

Jestem kobietą – kampania YES

Agencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

 

Grand Prix YouTube Works Awards 2022 zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES. Zdaniem jury to właśnie ta kampania nie tylko najbardziej kreatywnie i efektywnie wykorzystała YouTube, aby zrealizować cele biznesowe, ale także wskazała nowe ścieżki i trendy w komunikacji.

Druga polska edycja YouTube Works Awards to pięć wyróżniających się kampanii wybranych przez jury ze 119 zgłoszeń, które dotyczyły różnych dziedzin, np. finansów i inwestycji, handlu detalicznego, e-commerce, technologii i innowacji. Cieszy nas, że co trzecie zgłoszenie, także dzięki nowym kategoriom, pochodziło od małych i średnich firm. W kwestii wykorzystanych narzędzi szczególnie popularne były formaty TrueView In-Stream oraz bumpery reklamowe – podsumowuje Iwona Piwek, Head of Sales, YouTube. – Mamy nadzieję na jeszcze więcej efektywnych i kreatywnych kampanii w następnym roku. Tym samym chcemy, aby konkurs i nagrodzone kampanie były inspiracją dla marek i twórców, w jaki sposób można wykorzystać YouTube w swoich działaniach, aby zainteresować i zaangażować odbiorców oraz osiągnąć założone cele biznesowe.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.


  1. Dlaczego kurs BTC odnotował duże spadki w pierwszej połowie 2022 roku?
  2. IKEA i Marimekko z kolekcją BASTUA łączącą nordyckie wzornictwo i rytuały dbania o siebie
  3. Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss

 

Exit mobile version