Od 28 sierpnia, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową kampanię lojalnościową zatytułowaną „Gang Mocniaków”. Akcja ma na celu zachęcenie najmłodszych klientów do zrównoważonej diety i aktywności fizycznej. W ramach kampanii, dzieci mogą zdobyć jedenastu różnych maskotek, które symbolizują zbilansowane jedzenie z pięciu kluczowych kategorii.
Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka, mówi: „Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu mocniaków chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie.”
Zasady akcji
W celu zdobycia maskotki wystarczy uzbierać 60 naklejek, które można zdobyć podczas zakupów w sklepach Biedronka. Alternatywnie, maskotka jest dostępna po uzbieraniu 30 naklejek za 24,99 zł, lub można ją kupić w regularnej cenie za 49,99 zł.
Za każde 69 zł wydane w sklepie, klienci otrzymują jedną naklejkę. Dodatkowe naklejki można zdobyć w różny sposób, na przykład za zakupy z kartą Moja Biedronka, za zakup wybranych warzyw i owoców, czy też za poprawne rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka. Maksymalnie za zakupy warte 69 zł, spełniające określone warunki, można zdobyć aż 6 naklejek.
Akcja potrwa do 18 listopada 2023 r. i ma na celu nie tylko nagrodzenie lojalnych klientów, ale również edukację dzieci na temat zdrowego stylu życia.