w

Biedronka: nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej Gang Mocniaków

Gang mocniaków

Od 28 sierpnia, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową kampanię lojalnościową zatytułowaną „Gang Mocniaków”. Akcja ma na celu zachęcenie najmłodszych klientów do zrównoważonej diety i aktywności fizycznej. W ramach kampanii, dzieci mogą zdobyć jedenastu różnych maskotek, które symbolizują zbilansowane jedzenie z pięciu kluczowych kategorii.

Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka, mówi: „Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu mocniaków chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie.”

Zasady akcji

W celu zdobycia maskotki wystarczy uzbierać 60 naklejek, które można zdobyć podczas zakupów w sklepach Biedronka. Alternatywnie, maskotka jest dostępna po uzbieraniu 30 naklejek za 24,99 zł, lub można ją kupić w regularnej cenie za 49,99 zł.

Za każde 69 zł wydane w sklepie, klienci otrzymują jedną naklejkę. Dodatkowe naklejki można zdobyć w różny sposób, na przykład za zakupy z kartą Moja Biedronka, za zakup wybranych warzyw i owoców, czy też za poprawne rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka. Maksymalnie za zakupy warte 69 zł, spełniające określone warunki, można zdobyć aż 6 naklejek.

Akcja potrwa do 18 listopada 2023 r. i ma na celu nie tylko nagrodzenie lojalnych klientów, ale również edukację dzieci na temat zdrowego stylu życia.


  1. Maspex z agencją Space Cat Industries ruszają na podbój TikToka
  2. Barbie w świecie marketingu: jak zbudować konsumencką lojalność
  3. Kampanie reklamowe: tworzenie skutecznych strategii promocyjnych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ewa przyborowska

Ewa Przyborowska Communication Directorem w altavia.kamikaze

Lajkonik

Lajkonik i altavia.kamikaze uruchamiają nostalgiczny powrót do dzieciństwa z nową kampanią