Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss.
Zakres prac obejmuje stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację aż po produkcję contentu i organizację eventów.
Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji – potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs.
Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.
Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. Promując równowagę i regenerację, brand zadebiutował na rynku z kosmetykami do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjną mgiełką w formie wody perfumowanej oraz dwiema herbatami ziołowymi. Swoje produkty marka podzieliła na trzy rytuały: świtu, dnia oraz zmierzchu. Każda z kategorii powstała z myślą o holistycznym dbaniu o samopoczucie w zgodzie z rytmem dnia.
Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów. Budując atmosferę tajemnicy i oczekiwania wokół marki, w dniu premiery produktów Cosmoss brand obserwowało ponad 34 tysięcy followersów.
Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com.
Od 6 września produkty Cosmoss będą dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods,
a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.
***
O Warsaw Labs
To brand incubator oraz integrator, agencja, która powstała w 2019 roku i jej celem jest tworzenie marek z wyraźną misją w sferze beauty & wellness. Pierwszy projektem agencji była linia produktów do pielęgnacji dłoni pod marką Rescue Me, stworzona dla luksusowej sieci salonów kosmetycznych i retailowych Rescue Spa z USA. Kolejne projekty agencji Warsaw Labs będą miały premierę jesienią tego roku i wiosną 2023. Agencję współtworzą Sonia Hotimsky, Frederique Letzelter, Piotr Popowski i Pawel Walicki.
O agencji Warsaw Creatives
Agencja Warsaw Creatives ma na koncie projekty, które odbiły się szerokim echem po globalnych branżach mody, marketingu i reklamy, między innymi produkcję kampanii Reserved z Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez czy też realizacje dla CCC.
Agencja wyprodukowała również kultowe sesje okładkowe czasopism w tym tę z Madonną dla Vogue Italia w obiektywie duetu Mert & Marcus czy debiutancką okładkę Vogue Polska z Anją Rubik i Małgosią Belą w obiektywie Juergena Tellera. Warsaw Creatives od 2015 roku współpracuje z marką Magda Butrym tworząc jej materiały wizualne oraz dbając o PR.