Zapraszamy do zgłaszania kandydatów do trzeciej edycji konkursu YouTube Works Awards – prestiżowej inicjatywy, która wyróżnia najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo w Polsce. W tym roku, tak jak wcześniej, skupiamy się na autentyczności, kreatywności i skuteczności.
Poprzedni zwycięzcy konkursu, w tym Anna Marciniak z Mastercard, Marlena Janaczek z Jeronimo Martins Polska S.A. i Pablo Dominguez Agregan z 180heartbeats + JUNG v MATT, stali się twarzami najnowszej kampanii promującej zgłoszenia. W zabawny sposób porównują oni wyzwania marketingowe do sportów walki, podkreślając, że sukces w reklamie wymaga nie tylko talentu, ale i ciężkiej pracy.
Zgłoszenia przyjmowane są do 15 września. Jury, składające się z ekspertów z różnych dziedzin marketingu, oceni kampanie w sześciu kategoriach, w tym m.in. “Unskippable” Creative, Ingenious Insight czy Force For Good. Dodatkowo, jedna wyjątkowa kampania zostanie nagrodzona Grand Prix.
Każdy może wziąć udział: marki, agencje, fundacje czy indywidualni twórcy – bezpłatnie. Dlaczego warto? Bo to okazja do podkreślenia swojej kreatywności w świecie cyfrowym, uzyskania uznania w branży oraz zwiększenia widoczności swojego brandu. Za organizację odpowiada Google we współpracy z Kantar, a kreatywną stronę kampanii reprezentuje agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.