w

Hensfort promuje rodzinne miasto w efektownym filmie

Hensfort promuje rodzinne miasto w efektownym filmie

Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. To właśnie miasto, nazywane „turystycznym sercem wschodu”, producent okien Hensfort postanowił uczynić głównym bohaterem interesującego filmu reklamowego, nad którym prace trwały blisko 2 miesiące.

 

Przemyśl uważany jest za jedno z najstarszych i najpiękniejszych polskich miast. Położone u podnóża Karpat, może pochwalić się bogactwem ponad tysiąca zabytków, historycznych kamienic, unikalnym pochyłym rynkiem oraz przepięknymi widokami ze wzgórz. Film zatytułowany „Make yourself at home” (Poczuj się jak u siebie w domu), zrealizowany przez producenta energooszczędnych okien, będzie promował miasto i firmę na arenie międzynarodowej, m.in. podczas targów w Paryżu i Norymberdze, na których Hensfort zaprezentuje swoje produkty. Z pewnością przyczyni się również do turystycznej promocji Przemyśla w Polsce.

 

HensfortHensfort kreuje miasto, z którego się wywodzi w kilku wymiarach – najważniejszym architektonicznym, ale także w społecznym, sportowym i kulturalnym. Dlatego w filmie, nad którym pracowaliśmy ponad 2 miesiące, pokazujemy Przemyśl przez pryzmat naszych realizacji, wspieranych inicjatyw i społecznego zaangażowania marki. „Make yourself at home” jest swego rodzaju zaproszeniem do miasta i współpracy z firmą, która właśnie w tym mieście dynamicznie się rozwija – wyjaśnia Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w Hensfort Sp. z o.o.

W dwuminutowym filmie widzowie mogą zobaczyć m.in. historyczną przemyską starówkę wraz z rynkiem, Plac Niepodległości, Kopiec Tatarski, dolinę Sanu oraz forteczne trasy rowerowe. W filmie zaprezentowano także wspierane przez producenta okien ciekawe wydarzenia i inicjatywy aktywizujące lokalną społeczność – m.in. „Niesamowity Dzień Dziecka”, charytatywny mecz piłkarski pomiędzy Reprezentacją Artystów Polskich, a Reprezentacją Przemyśla oraz drużynę futbolu amerykańskiego Przemyśl Bears i zawodników downhill z Metod Mates.

W filmie przedstawiono także realizacje, których elementem są okna, drzwi i fasady firmy Hensfort, i które na stałe wkomponowały się w krajobraz Przemyśla m.in. Galeria Sanowa, Osiedle Infores Park, Apartamenty Fredry, Hotel Albatros, cukiernia Selfier oraz nowoczesne domy prywatne.

 

Hensfort promuje rodzinne miasto w efektownym filmieHistoria naszej firmy jest nierozerwalnie związana z Przemyślem. To właśnie tutaj od początku istnienia firmy produkujemy nasze energooszczędne okna oraz drzwi, z PVC i aluminium, które oferujemy na rynku europejskim. Jestem dumny z tego, że nasza aktywność może przyczyniać się do promocji miasta na arenie międzynarodowej – podsumowuje Andrzej Pichur, Prezes Zarządu Hensfort Sp. z o.o.

Hensfort to jeden z wiodących polskich producentów okien PVC i okien aluminiowych. Staranny dobór materiałów i współpraca z solidnymi dostawcami sprawia, że okna Hensfort wybierane są zarówno przez inwestorów indywidualnych, jak i deweloperów, nadając wyjątkowy charakter domom jednorodzinnym, osiedlom mieszkaniowym, domom w zabudowie szeregowej, a także obiektom biznesowym. Okna Hensfort to inwestycja w rodzinne ciepło i bezpieczeństwo oraz gwarancja redukcji kosztów ogrzewania.

Film promujący Przemyśl można obejrzeć na: www.przemysl.hensfort.com.

hensfort.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Karolina cwalina przechodzi z grupy abstra do sieci lifetube

Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

Ikea bielany turniej skręcania mebli

Turniej Skręcania mebli IKEA nominowany do PRCH Retail Awards