Polska marka kosmetyków well aging – Resibo, w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej opowiada o dorosłości z perspektywy czterdziestoletniej dziewczyny. A ta dorosłość wydaje się być dzisiaj wyjątkowo młoda.
Resibo to polska marka założona ponad 10 lat temu przez Ewelinę Kwit-Betlej. Początkowo skupiona na kosmetykach naturalnych, z czasem marka ewoluowała w stronę zaawansowanych składów i innowacyjnych rozwiązań zarówno w produktach dla cery dojrzałej jak i linii do włosów.
Po serii kampanii skupionych wokół premier produktowych, marka zdecydowała się na szerokie działania wizerunkowe, które realizują strategię „klientkocentryczności”.
Pracując nad konceptem braliśmy pod uwagę zarówno wyniki badań, które zrealizowaliśmy wspólnie z IQS, jak i rozmowy z naszą społecznością. To właśnie spotkania z naszymi klientkami zainspirowały nas do opowiedzenia perspektywy jednej z nich – powiedziała Małgorzata Jakimowicz, managerka marketingu Resibo.
Pielęgnacja współczesnej „czterdziestki”
Marka akcentuje zmianę podejścia: anti-aging ustępuje filozofii well-aging. Ta druga nie obiecuje zatrzymania procesów starzenia, lecz wspiera skórę tak, aby wyglądała zdrowo, świeżo i promiennie pomimo upływu czasu. Dlatego w kampanii znalazły się zaawansowane produkty Resibo: Slow Down Superserum, mgiełka All I Mist, serum Total Retinal i Cream de la Cream.
Jeszcze niedawno czterdziestolatki koncentrowały się na zatrzymaniu młodości. Dziś widzimy, że stawiają na świadome podejście do pielęgnacji. Chcemy je w tym wspierać i dostarczać zaawansowane produkty, które realnie działają: wygładzają, rozświetlają i ujędrniają skórę – mówi Ewelina Kwit-Betlej, założycielka marki Resibo.
Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat.
Bohaterką spotu jest współczesna czterdziestolatka. Jej życie to nie tylko chwile uważności, ale także momenty młodzieńczej spontaniczności. Świadomie wybiera siebie i pielęgnację, która wspiera jej styl życia. Zosia symbolizuje kobietę wchodzącą w etap dojrzałej młodości, gdzie odpowiedzialność łączy się z radosną swobodą i potrzebą skutecznej, zaawansowanej pielęgnacji. W materiale wybrzmiewa samoakceptacja i satysfakcja z bycia w tym konkretnym etapie życia.
Koncept na kampanię jak i sam skrypt jest autorstwa Działu Marketingu Resibo, natomiast reżyserią spotu zaopiekował się Adrian Dmoch, a za realizację odpowiadał dom produkcyjny Videlec.
Emisja spotu skupia się na nośnikach digitalowych.