„E-Commerce Manager” – najważniejsza publikacja na temat branży handlu internetowego w Polsce już w sprzedaży! Zwieńczenie rekordowego pod względem obrotów roku w e-commerce i inspiracja na kolejny rok dla wszystkich, którzy sprzedają lub zamierzają sprzedawać w sieci.
Na tytuł „E-Commerce manager – Profesjonalista w eHandu” składają się dwa tomy (łącznie 530 stron), będące zbiorem doświadczeń 46 praktyków branży. Począwszy od zawiłości prawnych dotyczących eSklepu, przez technologię, logistykę, a na marketingu i wizerunku marki skończywszy – wszystko na konkretnych przykładach.
– Z punktu widzenia osoby zajmującej się PR i marketingiem tematy AdWords i remarketingu nie mogły lepiej wstrzelić się z czasem. Bez słodzenia – te małe artykuły są naprawdę dobrze napisane, a zagadnienia spokojnie wytłumaczone. Książka to dopiero kijek, ale marchewkę mam przed oczami – Bogusia Prusik, PR&Marketing Specialist, Divante Sp. z o.o.
Publikacja została stworzona dla praktyków, którzy szukają odpowiedzi na konkretne pytania. Dla osób, które na co dzień mają do czynienia z setkami zmiennych, warunkujących ich pozycję na rynku. Dobór autorów oraz sposób prezentacji ich wiedzy opracowany został z myślą o niezwykłej dynamice, jaką charakteryzuje branża e-commerce.
– Must read dla każdego e-commerce managera, ale także osoby, która dopiero zaczyna przygodę z e-handlem. To nie jest biblia e-commerce, lecz zbiór praktycznych rad okraszonych życiowymi przykładami. Musisz. To. Mieć. – Artur Kurasiński, AK47.
Tematyka poszczególnych rozdziałów stanowi odpowiedź na pytania, jakie pojawiają się na wszystkich etapach pracy w e-commerce. Począwszy od wyboru platformy, o którym pisze Michał Kraus z Grupy Unity przez kosztochłonność biznesu online, którą przybliża Łukasz Plutecki z NetArch, a na przedstawianych przez Barbarę Stawarz zagadnieniach z dziedziny content marketing skończywszy. Jest też sporo o najdynamiczniejszych kanałach sprzedaży, czyli Social Media, które doskonale zna Michał Blak z Edrone. Pełna lista autorów dostępna jest tutaj.
– W Polsce nie ma osób, od których można by się więcej nauczyć. Bardzo podoba mi się zawartość merytoryczna książki. Mam w swojej prywatnej biblioteczce praktycznie każdą publikację, jaka wychodzi na temat e-commerce oraz marketingu internetowego, ale to jest jedna z bardzo niewielu pozycji na tak wysokim poziomie merytorycznym. Myślę, że to bardzo cenne źródło informacji dla każdego. Nie wiem czy jest osoba, która byłaby ekspertem z każdej dziedziny, która jest tam omówiona. – Marcin Michalski, Członek zarządu Cube Group.
Wydawcą książki jest Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu oraz programu certyfikacji „Profesjonalista w eHandlu”. E-commerce Manager to kolejna inicjatywa, która ma pomóc zrozumieć nie tylko złożoność, lecz także niesamowite możliwości dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej, zainspirować do działania i dalszego rozwoju.
Więcej informacji na stronie www.sklep.ehandel.edu.pl
Źródło: mat.pras.