Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zmiany w strukturach kreatywnych agencji Peppermint

Agencja Peppermint przebudowuje dział kreacji. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów komunikacyjnych.

Od listopada br. nadzór nad pracami kreatywnymi w agencji będą sprawowały wspólnie: Ewa Cymer i Aleksandra Marchocka.

Ewa, jako Creative Group Head, będzie odpowiedzialna za organizację pracy całego zespołu kreatywnego. Pod jej opiekę trafią między innymi marki: Sodexo, Zortrax oraz BZ WBK. Do jej zadań będzie także należało tworzenie i realizacja ofert przetargowych.
Ewa związana jest z Peppermint od reaktywacji marki (czyli od 2013), ostatnio na stanowisku Senior Copywriter. Wcześniej pracowała w agencji Netizens jako Copywriter. Na swoim koncie ma liczne nagrody w konkursach kreatywnych m.in. Kreaturę i BOSS Drum. W czasie wolnym Ewa uczy się języka chińskiego, eksperymentuje w kuchni z nowymi wegetariańskimi przepisami, ćwiczy jogę i czyta fantastykę.

czytaj:   Mistrzowie trollowania, czyli nie wierz we wszystko co przeczytasz w internecie

Z kolei Aleksandra obejmie funkcję Head of Design, będzie odpowiedzialna za pracownię graficzną agencji. Pod jej opieką znajda się takie marki jak: Matras, Liberty Ubezpieczenia i Praktiker.

Aleksandra piastowała dotychczas stanowisko Senior Art Directora, a związana jest z Peppermint od 2013. Poprzednio, na stanowisku Art Director pracowała w Netizens.

Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się też na wystawach w kraju i za granicą. Ola, podobnie jak Ewa również ma na swoim koncie nagrody w konkursach kreatywnych (m.in. Golden Drum, Kreatura) oraz konkursach związanych z designem i ilustracją (m.in. Design and Design).

czytaj:   Semahead dla TAURON

Od Lewej_A.Marchocka_E.Cymer_ (1)

Ewa i Aleksandra będą delegowały pracę do pięcioosobowego zespołu kreacji. Od grudnia dział kreacji powiększy się o kolejne dwie osoby. Agencja nie ujawnia jeszcze kim będą te osoby oraz jakie będą piastowały stanowiska.

Nowa organizacja działu wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba podziału pracy na interdyscyplinarne zespoły, które nie tylko usprawnią pracę agencji, ale także umożliwią wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu – mówi Bartek Cymer, CEO agencji Peppermint i dodaje: – Ewa i Ola to bardzo doświadczone specjalistki. Jestem przekonany, że doskonale poradzą sobie w nowej roli i zadaniach.

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny Peppermint – Marcin Piwnicki odchodzi ze struktur agencji i skupi się na własnych przedsięwzięciach. Jego drogi z agencją nie rozejdą się całkowicie, będzie kontynuował współpracę z Peppermint w trybie projektowym.

czytaj:   Jak zaangażować klienta w sklepie, czyli marki w cyfrowym natarciu