w ,

311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR

311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu ktr

311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu ktr Prace oceniane były w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event.  Przewodniczącą tegorocznego Konkursu KTR była Luciana Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz. Prace oceniało 111 osobowe jury pod przewodnictwem siedmiu przewodniczących grup jurorskich.

 

Najwięcej nominacji do nagród przyznało w kategoriach: DESIGN, WARSZTAT AUDIO VIDEO, oraz ILUSTRACJA. Podział  na poszczególne kategorie wygląda następująco:  DESIGN – 53 nominacje (160zgłoszeń),  WARSZTAT AUDIO VIDEO – 49 nominacji(314 zgłoszeń), ILUSTRACJA – 46 nominacji (72 zgłoszenia), FILM – 31 nominacji(136 zgłoszeń),  FOTOGRAFIA – 29 nominacji(87 zgłoszeń),  DIGITAL & MOBILE – 29 nominacji(155 zgłoszeń),  PR & EVENT  – 23 nominacje(67 zgłoszeń),  ACTIVE ADVERTISING – 18 nominacji(74 zgłoszenia) KAMPANIA – 12 nominacji (42 zgłoszenia)  MEDIA – 11 nominacji (48 zgłoszeń) DRUK – 10 nominacji(47 zgłoszeń) RADIO – 0 nominacji (8 zgłoszeń)

 

 Wśród agencji, największą liczbą nominowanych prac może pochwalić się SAATCHI & SAATCHI IS. Agencja otrzymała aż 33 nominacje w 8 kategoriach.  Kolejne wyróżniające się agencje to:  180 Heartbeats + Jung V. Matt ze zdobytymi 16 nominacjami oraz DDB&TRIBAL, które zdobyło 14 nominacji.

[embeddoc url=”https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2017/04/Nominacje-KTR-2017.xlsx” download=”all” viewer=”microsoft”]

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Gali KTR 26 maja w Teatrze Polskim. Wtedy też zostaną wręczone nagrody specjalne: Agencja Reklamowa Roku, Reklamodawca Roku, Dom Produkcyjny Roku, Studio Postprodukcyjne roku. W tym roku  zostało również  wprowadzone dodatkowe Grand Prix dla najlepszej kampanii społecznej, czyli  Biały KTR.

Listę wszystkich 311 nominacji do nagród można znaleźć na: www.platforma.sar.org.pl/nagrody

Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl

Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) ,  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Partnerzy: Facebook, Apollo Music, Fotolia by Adobe

Patroni medialni: Label, gazeta.pl, NEXT, GoMobi.pl

Audytor: Firma Prawnicza LSW

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 99 podmiotów – agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mariola popielarz

Green Parrot rozwija skrzydła

Kocie video

Mamy koty i nie zawahamy się ich użyć