Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. ponownie dołączyły do grona klientów Flywheel Public Relations. Agencja odpowiadać będzie za launch kampanii zdrowotnej „Tropimy Krótkowzroczność”, a także za przygotowanie kreatywnej koncepcji wizerunkowej oraz działania media relations.
Zakres współpracy
Dla Polpharmy zwycięską koncepcją okazała się kreacja Gabi Gałki, głównej bohaterki ogólnopolskiej kampanii „Tropimy Krótkowzroczność”. Flywheel Public Relations będzie odpowiadać za koncepcję wizualną, strategię komunikacyjną, media relations oraz organizację eventów.
Kluczowym elementem działań będzie realizacja niestandardowych aktywności, które mają na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki, w tym konieczności badań wzroku wśród dzieci i młodzieży.
Polpharma, bazując na ponad 90-letnim doświadczeniu w budowaniu jakości, innowacji
i zaufania, konsekwentnie angażuje się w działania na rzecz zdrowia pacjentów. W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Tropimy Krótkowzroczność” 10-letnia Gabi Gałka
z detektywistycznym zapałem pokazuje rodzicom i nauczycielom, jak dbać o wzrok najmłodszych.Kampania zachęca do regularnych badań wzroku i pokazuje, jak zdrowy styl życia pomaga chronić oczy dzieci. Krótkowzroczność to narastające wyzwanie zdrowotne, dlatego Polpharma, obok innowacyjnych rozwiązań farmakologicznych w hamowaniu progresji krótkowzroczności, stawia na działania zwiększające wiedzę i świadomość w tym obszarze – mówi Anna Robak-Reczek, ekspertka ds. strategii komunikacyjnej i kontentu, Marketing HCP Polpharmy.
Ze strony Flywheel PR za komunikację kampanii odpowiada Ewa Marczyk-Chłopecka wraz
z zespołem Magdaleną Bajon-Orlicz i Joanną Senger.


