w

Adrian Słojewski Managing Directorem w Clue PR

Adrian Słojewski
Adrian Słojewski

Z początkiem października 2025 r. Adrian Słojewski, pełniący dotychczas rolę Client Service Directora w Clue PR obejmuje stanowisko Managing Directora agencji. Słojewski dołączył do firmy w styczniu 2024 roku gdzie zajmował się zarządzaniem zespołem PR, dbaniem o wysokie standardy obsługi klientów, a także doradztwem strategicznym na kluczowych projektach.

Jego rolą jako Managing Directora będzie tworzenie i nadzorowanie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów, zarządzanie strukturą wewnętrzną agencji, mentoring pracowników, reprezentacja agencji na zewnątrz oraz wyznaczanie wraz z zarządem kierunków rozwoju firmy. Alicja Wysocka – Świtała i Karol Świtała jako zarząd agencji i partnerzy zarządzający będą pełnić rolę wspierającą i skupią się przede wszystkim na dalszym rozwoju agencji w regionie CEE oraz wdrażaniu narzędzi wspierających efektywność działań agencyjnych.

– To dla nas ważny krok w rozwoju agencji i dowód dużego zaufania dla Adriana. Agencja po trzynastu latach osiągnęła taki punkt rozwoju, w którym jest możliwe przekazanie zarządzania operacyjnego menedżerowi z ogromnym doświadczeniem i zarazem dobrym kontaktem z pracownikami, a taką osobą jest właśnie Adrian. Naszym celem jest w chwili obecnej skupienie się przede wszystkim na rozwijaniu agencji w regionie oraz na implementacji najnowszych narzędzi i systemów, które dla nas, jako dla agencji technologicznej są absolutną podstawą. Jesteśmy pewni, że po tym wzmocnieniu osiągniemy razem jeszcze więcej jako organizacja – mówią partnerzy zarządzający Alicja Wysocka – Świtała i Karol Świtała.

Clue PR jest agencją PR specjalizującą się w PR finansowym i technologicznym oraz od początku istnienia jest hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej dla klientów zagranicznych. Rokrocznie jej projekty są nagradzane w konkursach IPRA, SABRE i Excellence Awards. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

statista instagram

15 lat Instagramu – od aplikacji fajnymi filtrami do globalnego fenomenu [dane Statista]

Zofia Zborowska-Wrona

Zofia Zborowska-Wrona x MINI