Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja Dziadek do orzechów x Lajkonik

dziadek do orzechow

Firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lajkonik w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym, którego celem było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki, wybrano agencję Dziadek do orzechów.

Współpraca pomiędzy agencją i marką Lajkonik obejmie m. in. planowanie, produkcję, koordynację dla całości działań komunikacyjnych  marki Lajkonik w 2021 roku.

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wizerunkowych,  aktywacji konsumenckich, stałej komunikacji na profilach marki Lajkonik w mediach społecznościowych, a także komunikację wewnętrzną.

“Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Lajkonik agencji Dziadek do orzechów, ponieważ zaproponowana platforma po prostu skradła nasze serca. Idealnie odpowiada na potrzeby komunikacyjne marki. Głęboko wierzymy, że również wierni konsumenci marki ją pokochają.” – mówi Joanna Sterna, Senior Brand Manager marki Lajkonik. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *