w ,

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med

Agencja nie do ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługi stomatologiczne centrum medycznego enel-med. Kampania prowadzona jest w największych polskich miastach i w internecie, a także we wszystkich klinikach enel-med stomatologia.

Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności marki enel-med stomatologia w skali kraju jako centrum medycznego świadczącego od wielu lat usługi stomatologiczne na najwyższym poziomie.

“Od 26 lat enel-med stomatologia wspiera swoich pacjentów, oferując im szeroki zakres i najwyższy poziom świadczonych usług. Nasza sieć stale się rozwija, otwieramy kolejne kliniki. Chcielibyśmy, aby nasi obecni jak i przyszli pacjenci pamiętali o naszej obecności i korzystali z naszych usług. Jesteśmy obecni w 7 miastach oddając do dyspozycji pacjentów gabinety w 21 dogodnych lokalizacjach” – mówi Beata Krakowska, Dyrektor ds. stomatologii i medycyny estetycznej w enel-med.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.
W przetargu startowały 4 agencje.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Pepe jeans

    Pepe Jeans i buty no.22 oczyszczające powietrze

    Koronawirus - jak komunikować sytuacje kryzysowe związane z wirusem

    Koronawirus – jak komunikować sytuacje kryzysowe związane z wirusem