w

W marketingu liczy się nie tylko wnętrze – Akomex tegorocznym zwycięzcą w konkursie „Art of Packaging”

Choć tak często powtarza się, że liczy się wnętrze, to ta zasada zdecydowanie nie sprawdza się w marketingu. Pierwsze wrażenie odgrywa naprawdę istotną rolę. Nic więc dziwnego, że wiele uwagi należy poświęcić projektowi opakowania. Akomex nagrodzony w konkursie Art of Packaging doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Jego praca zdobyła w tym roku pierwsze miejsce.

Akomex nagrodzony w konkursie Art of Packaging 2022

Grupa Akomex zajęła ex eaquo pierwsze miejsce w kategorii „Opakowanie Smaku – opakowanie dla żywności” w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Art of Packaging 2022 – Professional.

Do XVI edycji konkursu Art of Packaging 2022 – Professional Grupa Akomex zgłosiła opakowanie okolicznościowe Chopin SCHERZO. Zostało ono przygotowane dla serii pierników nadziewanych, wytwarzanych przez toruńską Fabrykę Cukierniczą Kopernik S.A. Opakowanie nawiązuje do wizyty Fryderyka Chopina w Toruniu w 1825 roku, a także do listu adresowanego do Jana Matuszyńskiego. Na opakowaniu umieszczono wizerunek polskiego kompozytora oraz bogato zdobioną grafikę. Opakowanie jest konstrukcją w kształcie bomboniery, z klapką zamykającą.

Liczy się nie tylko wnętrze

– Z roku na rok, wraz ze wzrostem konkurencyjności na rynku rośnie też rola samych opakowań. Obecnie można je traktować jako swoiste narzędzia marketingowe, które budują przywiązanie klienta do marki. Istotnym aspektem w zakresie tworzenia nowoczesnego opakowania jest jego uszlachetnianie, czyli np. zwiększenie walorów estetycznych produktu. Zabiegi te służą skierowaniu uwagi klienta na dany produkt poprzez m.in. użycie odpowiednich farb i lakierów, laminowanie czy hot stamping. Opakowanie „Chopin Scherzo” zostało zaprojektowane i wyprodukowane z największą dbałością o te jakże ważne elementy. Wspólnie z toruńską firmą projektową Lookin’ Good stworzyliśmy ekskluzywne i stylowe opakowanie dla toruńskich pierników, które zyskuje coraz większe uznanie. Jesteśmy z tego bardzo dumni! – zaznacza Dariusz Chrzanowski, Marketing Manager w Grupie Akomex.

Akomex nagrodzony w konkursie art of packaging

Czym jest konkurs „Art od Packaging”?

Art of Packaging to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Od 2006 roku organizowany jest w Poznaniu i promuje branżę związaną z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Ideą konkursu jest propagowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz zagranicznym. „Art of Packaging” ma dwie edycje: Debiuty oraz Professional.

Biedronka it

W Biedronce IT robi wielkie rzeczy [kampania Employer Brandingowa]

Moje centrum reklam

Google: Moje Centrum Reklam – nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam