Konsumenci otwierają drzwi lodówki średnio 66 razy dziennie, przy czym aż 32 razy tylko w celu sprawdzenia zawartości, bez wyjmowania żadnych produktów, co prowadzi do wypływania zimnego powietrza i strat energii. Innowacyjna funkcja w lodówce LG pozwala zobaczyć wnętrze lodówki bez otwierania jej drzwi, wystarczy… zapukać.
Firma LG Electronics (LG) udostępniła żartobliwy film prezentujący funkcję knock-on dostępną w lodówce InstaView Door-in-Door™. W filmie przedstawiono kilka epizodów z życia rodziny, pokazujących, że pukanie do drzwi jest dobrym sposobem na unikanie problemów w codziennym życiu. Zabawne sceny z życia w domu i w biurze przekonują, że stukając do drzwi można ocalić czyjąś miłość, pozycję towarzyską, godność, czy karierę.
Po przeprowadzeniu kompleksowych badań konsumenckich, firma LG wyposażyła lodówkę InstaView Door-in-Door™ w funkcję uruchamianą dwukrotnym stuknięciem w drzwi.
Konsumenci otwierają drzwi lodówki średnio 66 razy dziennie, przy czym aż 32 razy tylko w celu sprawdzenia zawartości, bez wyjmowania żadnych produktów, co prowadzi do wypływania zimnego powietrza i strat energii. Użytkownicy lodówki InstaView Door-in-Door™ mogą łatwo zaradzić temu powszechnemu problemowi, ponieważ po dwukrotnym stuknięciu w szklany panel można sprawdzać zawartość lodówki bez otwierania jej drzwi.

Lodówka InstaView Door-in-Door™ jest wyposażona w elegancki szklany panel, który po dwukrotnym stuknięciu staje się przezroczysty i pozwala zobaczyć zawartość chłodziarki. Ponadto, przestronna komora Door-in-Door™ umożliwia wygodne przechowywanie często wyjmowanych przekąsek i napojów, a także ogranicza wypływanie zimnego powietrza z lodówki nawet o 41 procent2, a tym samym zapewnia lepsze warunki do przechowywania żywności.

Funkcja knock-on znacznie zmniejsza wypływanie zimnego powietrza, a tym samym straty energii, spowodowane otwieraniem drzwi lodówki bez określonego celu. Wygodna w użytkowaniu i pozwalająca na oszczędność energii lodówka InstaView Door-in-Door™ wyraźnie wyróżnia się wśród urządzeń dostępnych na rynku. W Polsce dostępna jest m.in. w największych sieciach Saturn, Media Markt, Euro RTV AGD.
Film można obejrzeć na YouTube.
</di