Dentsu Master of Digital Acceleration (Dentsu MDA) to cykl szkoleń dedykowanych doświadczonym marketerom, którzy w codziennej pracy stykają się z zaawansowanymi zagadnieniami związanymi z komunikacją digitalową.
Uczestnicząc w dwunastu modułach szkoleniowych pracownicy działów marketingu, komunikacji czy PR otrzymają rzetelną wiedzę dotyczącą wszystkich aktualnych obszarów związanych z obecnością marek w cyfrowym świecie.
– Program Dentsu MDA odzwierciedla naszą filozofię. Uczestnicy projektu będą mieli możliwość zapoznać się z aktualnymi trendami w kreacji, mediach, technologii oraz data science. Wierzę, że dzięki poszerzeniu swojej wiedzy uczestnicy będą bardziej świadomi stojących przed nimi wyzwań, a co za tym idzie będą w stanie bardziej efektywnie realizować swoje cele biznesowe.– mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe.
Dzięki multidyscyplinarnemu podejściu do programu uczestnicy zdobędą wiedzę z budowania strategii obecności w mediach cyfrowych, poznają najnowsze trendy w kreacji i technologii. Program Dentsu MDA obejmuje zagadnienia związane z Programmatic Buying/RTB, big data oraz analityką webową i UX. Z uwagi na coraz większy udział w rynku osób korzystających z m-commerce wydzielony został również moduł poświęcony rozwiązaniom mobilnym oraz e-commerce.
– Nowe, cyfrowe rozwiązania wpłynęły na sposób konsumpcji mediów. Ta zmiana powoduje zwiększenie zapotrzebowania na ekspertów rozumiejących i sprawnie poruszających się w obszarze digital. Efektywne zarządzanie obecnością marki w świecie cyfrowym jest kluczem do sukcesu – mówi Magdalena Mulenga, Client Service Director z iProspect, koordynator Dentsu MDA. – Rozumiejąc zmiany w świecie reklamy do merytorycznego nadzoru nad programem i jego tworzenia zaprosiliśmy interdyscyplinarny zespół złożony z doświadczonych specjalistów z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz przedstawicieli Google, Facebooka i Twittera – kluczowych platform komunikacji dla większości marketerów. Korzystaliśmy również z doświadczeń Digital Academy, projektu szkoleniowego realizowanego przez sieć Dentsu Aegis Network na całym świecie – dodaje.
Cykl szkoleniowy Dentsu MDA kończy się egzaminem praktycznym ocenianym przez przedstawicieli rady programowej. Do udziału w komisji zostaną zaproszeni również przedstawiciele zarządów firm, z których pochodzą uczestnicy szkoleń.
Szkolenia będą prowadzone w wybrane piątki i soboty w nowej siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie.
Informacje organizacyjne dotyczące Dentsu MDA, wraz z formularzem zgłoszeniowym, znajdują się na stronie: .
Pierwsza edycja zajęć Dentsu MDA rozpocznie się 15 maja br.