w

Dentsu Aegis Network Polska uruchamia projekt szkoleniowy Dentsu Master of Digital Acceleration

Dentsu aegis network polska uruchamia projekt szkoleniowy dentsu master of digital acceleration

Dentsu Master of Digital Acceleration (Dentsu MDA) to cykl szkoleń dedykowanych doświadczonym marketerom, którzy w codziennej pracy stykają się z zaawansowanymi zagadnieniami związanymi z komunikacją digitalową.

Uczestnicząc w dwunastu modułach szkoleniowych pracownicy działów marketingu, komunikacji czy PR otrzymają rzetelną wiedzę dotyczącą wszystkich aktualnych obszarów związanych z obecnością marek w cyfrowym świecie.

– Program Dentsu MDA odzwierciedla naszą filozofię. Uczestnicy projektu będą mieli możliwość zapoznać się z aktualnymi trendami w kreacji, mediach, technologii oraz data science. Wierzę, że dzięki poszerzeniu swojej wiedzy uczestnicy będą bardziej świadomi stojących przed nimi wyzwań, a co za tym idzie będą w stanie bardziej efektywnie realizować swoje cele biznesowe.– mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe.

Dzięki multidyscyplinarnemu podejściu do programu uczestnicy zdobędą wiedzę z budowania strategii obecności w mediach cyfrowych, poznają najnowsze trendy w kreacji i technologii. Program Dentsu MDA obejmuje zagadnienia związane z Programmatic Buying/RTB, big data oraz analityką webową i UX. Z uwagi na coraz większy udział w rynku osób korzystających z m-commerce wydzielony został również moduł poświęcony rozwiązaniom mobilnym oraz e-commerce.

– Nowe, cyfrowe rozwiązania wpłynęły na sposób konsumpcji mediów. Ta zmiana powoduje zwiększenie zapotrzebowania na ekspertów rozumiejących i sprawnie poruszających się w obszarze digital. Efektywne zarządzanie obecnością marki w świecie cyfrowym jest kluczem do sukcesu – mówi Magdalena Mulenga, Client Service Director z iProspect, koordynator Dentsu MDA. – Rozumiejąc zmiany w świecie reklamy do merytorycznego nadzoru nad programem i jego tworzenia zaprosiliśmy interdyscyplinarny zespół złożony z doświadczonych specjalistów z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz przedstawicieli Google, Facebooka i Twittera – kluczowych platform komunikacji dla większości marketerów. Korzystaliśmy również z doświadczeń Digital Academy, projektu szkoleniowego realizowanego przez sieć Dentsu Aegis Network na całym świecie – dodaje.

Cykl szkoleniowy Dentsu MDA kończy się egzaminem praktycznym ocenianym przez przedstawicieli rady programowej. Do udziału w komisji zostaną zaproszeni również przedstawiciele zarządów firm, z których pochodzą uczestnicy szkoleń.

Szkolenia będą prowadzone w wybrane piątki i soboty w nowej siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie.
Informacje organizacyjne dotyczące Dentsu MDA, wraz z formularzem zgłoszeniowym, znajdują się na stronie: .
Pierwsza edycja zajęć Dentsu MDA rozpocznie się 15 maja br.

Monster media group otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Zdobądź pracę dzięki zdjęciu profilowemu

Zdobądź pracę dzięki zdjęciu profilowemu