Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Drony w akcji Big Milka, czyli jak połączyć technologię z eventami

program afiliacyjny

W ostatnią niedzielę odbył się finał akcji Big Milka, której momentem kluczowym był desant lodów z dronów. #głowadogóry
to wyjątkowa kampania opierająca się na kreatywnym wykorzystaniu technologii podczas eventu, za którą odpowiada agencja [block]0[/block].

Kampania Big Milk #głowadogóry została podzielona na dwa etapy: konkurs miast i event. W pierwszej części działań mieszkańcy głosowali na miasto, w którym miała odbyć się impreza, poprzez wrzucenie zdjęcia na Instagram z hasztagami: #głowadogóry i z nazwą miasta. Najbardziej aktywni na Instagramie okazali się mieszkańcy Radomia i to tam zorganizowana została wielka impreza Big Milka. #głowadogóry
to nawołanie do optymizmu i wypatrywania spadających z nieba, przynoszących radość, lodów.

abstrachuje4

W pierwszym etapie kampanii odbiorcy marki zostali zaangażowani także w innych kanałach social media. Najpopularniejsi w Polsce YouTuberzy – Abrastachuje – zachęcali do udziału w akcji na pre-rollach. Z kolei
na Facebooku, na fanpage’u Big Milka, ożywione pomniki, symbole największych miast: Syrenka Warszawska, Kopernik i Neptun, namawiały do wrzucania zdjęć na Instagram i głosowania na wybrane miasto.

bigmilkopter

W etapie eventowym na Radomian czekała masa atrakcji, w tym obecność chłopaków z grupy Abstrachuje. Jednak największą z nich był powietrzny desant Big Milków, które zostały zrzucone z drona
w określone miejsca, przy użyciu specjalnie zaprojektowanych spadochronów. Strona www dla urządzeń mobilnych lokalizowała
i wskazywała miejsce zrzutów. Radomianie zaangażowali
się w interaktywną zabawę, poszukując lodów swoimi smartfonami. Zorganizowana impreza wpisuje się w filozofię marki Big Milk– Joy is simple (radość jest prosta).

dron3

desant2

dron2

Akcja Big Milk #głowadogóry to przykład zastosowania nowoczesnych technologii w tradycyjnej dziedzinie marketingu, jaką są eventy. Mobilna strona www wykorzystywała technologię lokalizacji, która pilotowi drona pozwalała widzieć ludzi czekających na lody, a uczestnikom imprezy – śledzić miejsce zrzutu Big Milków. Dzięki tej innowacji, w niestandardowy sposób rozdaliśmy 5000 lodów i zaangażowaliśmy w zabawę ponad 4000 osób. Zabawę łączącą świat online i offline.

abstra

dzieci

Odbiorcy marki w dzisiejszych czasach oczekują czegoś więcej
niż standardowych imprez samplingowych. Obecna technologia stwarza wręcz nieograniczone możliwości wykorzystania jej do wywarcia wrażenia na klientach brandów  
–  komentuje akcję Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.