w

Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski awansują w LiquidThread 

Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski - LiquidThread
Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski - LiquidThread

W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko Senior Content Partnership Consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko Senior Content Partnership Manager. To kolejne awanse zespole Content Solutions w tym roku. Wcześniej awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski na stanowiska Senior Content Partnership Consultant.

Dział Content Solutions w LiquidThread łączy rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, zarówno w obszarze online jak i offline. Na czele działu, który liczy 15 osób, stoi Aleksandra Popławska, Content Solutions Director. 

Ewelina Nowakowska z LiquidThread związana jest od prawie 5 lat,  specjalizuje się w projektach branded content, zarówno online jak i offline. Ma w portfolio realizacje dla takich klientów jak: Kompania Piwowarska, Velvet, GSK, Lancôme, Lorenz Bahlsen czy Reckitt Benckiser. Dodatkowo rozwija w organizacji obszar działań związany z marketingiem muzycznym, w którym się specjalizuje. W ramach współpracy z muzykami realizowała projekty muzyczne dla takich marek jak Mercedes-Benz czy Yves Saint Laurent. Jest absolwentką antropologii kulturowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Maciej Brzozowski, który awansował na stanowisko Senior Content Partnership Manager, ma 15 lat doświadczenia w reklamie, a od 13 lat związany jest z Publicis Groupe: wcześniej pracował w agencji mediowej Starcom, a od 2019 roku związany jest z agencją contentowo-digitalową LiquidThread. 

Wcześniejsze doświadczenie w zakresie planowania mediów zdobywał w zespole obsługującym klientów z branży FMCG (m.in. Mondelez, Maspex, Kruszwica, McCormick). Tworzył też komunikację dla wielu innych marek, chociażby takich jak: Warta, Stihl, Saint Gobain.

W dziale Content Solutions LiquidThread, Maciej realizuje działania contentowe zarówno w TV jak i w internecie. Zarządza zespołem, który odpowiada za lokowania produktów w najpopularniejszych serialach, programach TV, produkcjach kinowych, tworzy  podcasty. W jego portfolio znajdują się realizacje branded content dla takich klientów jak: Vileda, Fiat, Warta, Śnieżka. Na nowym stanowisku poza dotychczasowymi obowiązkami, Maciek będzie zajmował się rozwojem oferty branded contentowej dla klientów Publicis Groupe.

„Awans Eweliny i Maćka to uznanie ich zaangażowania w dostarczanie naszym klientom najlepszych realizacji contentowo-digitalowych. Dbanie by nasze rozwiązania były przede wszystkim wartościowe oraz skutecznie spełniały cele marek. Niezwykle cenię Maćka za odwagę w podejmowaniu nowych wyzwań i szukaniu najlepszych, często nieszablonowych rozwiązań zarówno w odpowiedzi na wymagające briefy, ale też na sytuacje, które pojawiają się na etapie realizacji. Ewelina ciągłe rozwija kompetencje digitalowe oraz łączy komunikację marketingową z muzyką dzięki czemu nasza oferta uwzględnia najnowsze trendy, a realizacje spełniają wysokie standardy”. powiedziała Aleksandra Popławska, Content Solutions Director LiquidThread.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

desa home

Otwarcie sklepu DESA Home

Agencja UM wygrywa obsługę Pyszne.pl