Wszyscy instagramerzy, z którymi współpracujemy w ramach Fameshopa, są przez nas wcześniej sprawdzani pod kątem struktury ich fanów – informuje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.
Zainwestowaliśmy w narzędzie, dzięki któremu mamy wgląd w strukturę obserwatorów instagramerów. Sprawdzamy, z jakich krajów pochodzą obserwatorzy oraz czy nie są to boty lub inne podejrzane konta – wyjaśnia Traczyk. Weryfikacja struktury fanów instagramerów to bardzo ważny element kampanii prowadzonych na Fameshopie. Fameshop to sklep tylko dla influencerów, w którym twórcy internetowi mogą otrzymać wybrane produkty w zamian za publikacje na ich temat w kanałach społecznościowych.
Kwestia weryfikacji kont influencerów na Instagramie to w naszej branży bardzo gorący temat dużo mówi się o fake kontach, fałszywych obserwatorach, sztucznie zawyżonych zasięgach czy kupowanym zaangażowaniu. My jednak, zamiast rozwodzić się nad tematem, zakasaliśmy rękawy i w ciągu ostatnich miesięcy pracowaliśmy nad narzędziem, które pozwala nam stanąć przed naszymi klientami i z całą pewnością powiedzieć, że – zanim podejmiemy współpracę z instagramerem – sprawdzamy cały jego fanbase – wyjaśnia Traczyk. – komentuje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm
Spis treści
Obserwatorzy pod lupą
Adekwatne zaangażowanie
Nie tylko liczby
Fameshop dla influencerów i dla marek
Fameshop to dla marek najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing. Poprzez krótki brief klient przekazuje nam kluczowe informacje o produkcie i grupie docelowej, a my zajmujemy się całym procesem. Zamieszczamy produkt na Fameshopie, przyjmujemy zgłoszenia influencerów, weryfikujemy zgłoszonych, wybieramy finalnych do współpracy, wysyłamy produkty, przygotowujemy raport z publikacji. Dzięki świetnym narzędziom analitycznym i automatyzacji poszczególnych elementów cały proces realizujemy bardzo efektywnie – dodaje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.