w

Festiwal w Opolu z rekordowo słabym wynikiem przychodów z reklam

Festiwal w opolu z rekordowo słabym wynikiem przychodów z reklam

Z najnowszej analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub wynika, że tegoroczny Festiwal w Opolu pod względem przychodów reklamowych nie okazał się dla TVP1 kurą znoszącą złote jajka. Dom mediowy porównał wpływy reklamowe z transmisji Opola w latach 2012 – 1017. Oto wyniki:

 

Festiwal w opolu

 

Tegoroczne Opole zarobiło najmniej ze wszystkich analizowanych edycji od 2012 roku.

– Mimo dobrych oglądalności „Jubileuszu Maryli Rodowicz”, „Od Opola do Opola” czy „Premier”, pozostałe części zanotowały słabe wyniki – mówi Michał Bakalarczyk, ekspert rynku TV z MullenLowe MediaHub.

Dotkliwe były także spadki widowni podczas emisji bloków reklamowych.

– W niektórych przypadkach reklamy oglądało dwa razy mniej widzów niż sam program – zauważa Bakalarczyk.

W tym roku na niskim poziomie utrzymywała się także cena spotu przy Festiwalu. Średni koszt spotu wyniósł 29,9 tys zł, czyli najmniej w analizowanym okresie. W 2013 roku spot kosztował średnio 39,1 tys zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Crowdfunding

Internetowy crowdfunding – kto, ile i kogo najczęściej wspieramy? [badanie serwisu zrzutka.pl]

Bezpłatne szkolenia it z c_school

Bezpłatne szkolenia IT z C_school