Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Festiwal w Opolu z rekordowo słabym wynikiem przychodów z reklam

Z najnowszej analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub wynika, że tegoroczny Festiwal w Opolu pod względem przychodów reklamowych nie okazał się dla TVP1 kurą znoszącą złote jajka. Dom mediowy porównał wpływy reklamowe z transmisji Opola w latach 2012 – 1017. Oto wyniki:

 

festiwal w opolu

 

Tegoroczne Opole zarobiło najmniej ze wszystkich analizowanych edycji od 2012 roku.

– Mimo dobrych oglądalności “Jubileuszu Maryli Rodowicz”, “Od Opola do Opola” czy “Premier”, pozostałe części zanotowały słabe wyniki – mówi Michał Bakalarczyk, ekspert rynku TV z MullenLowe MediaHub.

Dotkliwe były także spadki widowni podczas emisji bloków reklamowych.

– W niektórych przypadkach reklamy oglądało dwa razy mniej widzów niż sam program – zauważa Bakalarczyk.

W tym roku na niskim poziomie utrzymywała się także cena spotu przy Festiwalu. Średni koszt spotu wyniósł 29,9 tys zł, czyli najmniej w analizowanym okresie. W 2013 roku spot kosztował średnio 39,1 tys zł.

Dodaj komentarz