Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

GoldenSubmarine dla marki Żubrówka Bison Grass

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę marki Żubrówka Bison Grass.

Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki – Żubrówki Bison Grass Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wraz z jej implementacją. Działania, za które odpowiedzialna jest agencja, obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (www, social media) oraz punktach sprzedaży.

„Nasza współpraca z jednej strony udowadnia coraz szersze kompetencje agencji, a z drugiej daje możliwość przygotowania arcykreatywnych, naszym zdaniem, aktywacji w najbliższym czasie” – mówi Paweł Janas, Head of Creation w GoldenSubmarine.

„Podjęcie współpracy z legendarną marką wódki to duże wyzwanie, cieszymy się, że klient zaufał naszej idei i wspólnie będziemy mieli okazję wprowadzić nowe warianty smakowe na rynek” – dodaje Sandra Kowalska koordynująca działania po stronie agencji.

CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje znane marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica czy Absolwent oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata. CEDC International jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

czytaj:   Jak przenieść marketing do internetu? 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *