w

GoldenSubmarine dla marki Żubrówka Bison Grass

Goldensubmarine dla marki żubrówka bison grass

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę marki Żubrówka Bison Grass.

Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki – Żubrówki Bison Grass Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wraz z jej implementacją. Działania, za które odpowiedzialna jest agencja, obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (www, social media) oraz punktach sprzedaży.

„Nasza współpraca z jednej strony udowadnia coraz szersze kompetencje agencji, a z drugiej daje możliwość przygotowania arcykreatywnych, naszym zdaniem, aktywacji w najbliższym czasie” – mówi Paweł Janas, Head of Creation w GoldenSubmarine.

„Podjęcie współpracy z legendarną marką wódki to duże wyzwanie, cieszymy się, że klient zaufał naszej idei i wspólnie będziemy mieli okazję wprowadzić nowe warianty smakowe na rynek” – dodaje Sandra Kowalska koordynująca działania po stronie agencji.

Goldensubmarine

CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje znane marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica czy Absolwent oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata. CEDC International jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uber

Od Big Maca do laleczki Voodoo. Co Polacy zostawiają w Uberze?

L'oréal udostępnia konsumentom opartą na sztucznej inteligencji usługę diagnostyki skóry wykorzystującą wieloletnie badania naukowe

L’Oréal udostępnia konsumentom opartą na sztucznej inteligencji usługę diagnostyki skóry wykorzystującą wieloletnie badania naukowe