Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

H2O Creative przejmuje globalną obsługę reklamową CCC w sieci

Agencja będzie kompleksowo obsługiwać markę na wszystkich rynkach w obszarze komunikacji digitalowej – social mediów, w tym współpraca ze środowiskiem e-influencerów, aktywacji konsumenckich oraz kampanii reklamowych.

Ponadto H2O Creative zajmie się tworzeniem contentu video dedykowanego ekranom LED, które pojawiły się w salonach sieci w ramach wprowadzania do nich rozwiązań z dziedziny digital signage. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia br. po wygranym przetargu.

Praca dla nowego Klienta wystartowała od przygotowania globalnej kampanii display na nadchodzący sezon jesienny, który dla branży obuwniczej, obok komunikacji nowych kolekcji, tradycyjnie wiąże się z akcjami dedykowanymi powrotowi do szkoły.

czytaj:   O influencerach i blogerach w radiu

W ramach umowy H2O Creative będzie także obsługiwać kanały CCC w social mediach, czyli Facebook oraz Instagram, które łącznie zrzeszają blisko 650 000 fanów marki. – Taka społeczność wymaga nietuzinkowego podejścia, stąd rozwiązanie, które zostało przyjęte z entuzjazmem przez Klienta – oddanie prowadzenia komunikacji na kanałach w ręce pasjonata, kogoś kto żyje internetem i jest jego integralną częścią. Tym kimś jest e-influencer, którego zatrudniliśmy do stałej współpracy.

czytaj:   Perfekcyjne selfie z psem od PEDIGREE®

To dość nowatorskie podejście, gdyż na polskim rynku tego typu działania miały zazwyczaj charakter kampanijny, a nie permanentny – tłumaczy Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative. Dodatkowo agencja będzie tworzyć autorskie sesje zdjęciowe na potrzeby komunikacji na powyższych kanałach. – CCC jako lider polskiego rynku obuwniczego obecny komunikacyjnie na kilkunastu rynkach Europy codziennie musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami, zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak i komunikacyjnej. Aby im sprostać potrzebujemy w swoim otoczeniu partnerów, którzy nie tylko doskonale rozumieją nasze, jako marketera, potrzeby, ale też potrafią odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów. Oferta H2O Creative spełniła wszystkie te założenia i przedstawiła najciekawszą wizję budowy wizerunku marki w środowisku digitalowym – mówi Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC SA.

czytaj:   OMD z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald's

Dotychczas za działania w sieci oraz kanały social media odpowiadały agencje MullenLowe oraz OS3.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *