w

II Kongres eHandlu – jak sprawić by to klient myślał o Twoim sklepie?

ecommerce ikona
.flickr.com/photos/melenita/CC by 2.0

Dynamika zmian, jakie zachodzą w środowisku internetowym wymusza ciągłą naukę, ale też
sprawdzanie nowych rozwiązań. Organizowany już po raz drugi w Warszawie Kongres
eHandlu to okazja, by sprawdzić jakie nowe narzędzia pojawiły się w walce o lojalność
klienta.

W jednym miejscu, 20 prezentacji i ponad 10 godzin prelekcji w trakcie, których można
dowiedzieć się jak działa RTB, reklama kontekstowa, dropshipping, czym jest Customer
Journey i co proponują platformy sprzedaży dla zwielokrotnienia ilości wysyłek. Co istotne o
sposobach, przykładach i narzędziach opowiadają osoby bezpośrednio za nie odpowiedzialne
w największych polskich ekomersach, czyli twórcy, właściciele, dyrektorzy… Spotkać ich i
porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu , 10 marca w Warszawie, na
Stadionie Narodowym.

Optymalizacja procesów w sprzedaży internetowej

Na najważniejsze pytanie wszystkich sprzedających w sieci, czyli jak wysyłać więcej i taniej
odpowie Paweł Fornalski Founder & CEO IAI S.A . Wiele sklepów rozwija się dynamicznie
do poziomu około 5000 przesyłek miesięcznie. Co sprawia, że sklepy na tym poziomie wyhamowują? Jak sobie z tym poradzić?

Ograniczenie kosztów poprzez przeniesienie procesu wysyłki na dostawcę oraz poprawa
satysfakcji konsumenta poprzez zrozumienie jego potrzeb. O korzyściach tych rozwiązań
opowie Dyrektor Zarządzająca PostNord, Marta Małecka. Natomiast o tym jak buduje
się ekspozycję sklepową w Internecie opowie Jacek Palec, Prezes Bdsklep.pl, lidera
segmentu egrocery w Polsce.

Skuteczna reklama w Internecie

Personalizacja i dynamiczny remarketing jako metody na zwiększenie satysfakcji klienta oraz
częstotliwości zakupów. Jakub Cyran z GO.pl na przykładach przedstawi mechanizm
rekomendacji, opowie o tym jak wykorzystać porzucony koszyk i jak elegancko przypomnieć o
sobie klientowi. Strategie ZMOT i Long Tail dla sklepów – czarna magia? Krzysztof Marzec z
Deva Group
twierdzi, że nie. Ba, ma dziesiątki przykładów, by udowodnić to, że fakt iż każdy
o Long Tail słyszał, ale nie każdy rozumie na czym to polega.

Barbara Stawarz z Content King oraz Piotr Chmielewski z Social Media Now utwierdzą
gości Kongresu eHandlu w przekonaniu, że społeczności to ważny element sukcesu w
eCommerce. Barbara Stawarz opowie po co sklep internetowy ma inwestować w treści? Jak
sprzedawać produkty od dostawców, którzy nie inwestują w markę? Piotr Chmielewski powie
jak dostosowywać działania reklamowe do targetu i kanału, w którym eSklep chce o sobie
przypominać. Goście Kongresu dowiedzą się od Piotra jak wiele w mediach
społecznościowych pozostało jeszcze do zagospodarowania i jak to zrobić, kiedy platformy
poszerzą swoją ofertę w zakresie działań płatnych.

“Łapanie klienta” niską ceną to sposób, który sprawdzał się kiedy między poszukiwaczem
okazji i klientem można było postawić znak równości. Dziś dla wypracowania lojalności u
klienta potrzebny jest wizerunek i dialog wszyscy,
którzy chcą wiedzieć co w tym kierunku
zrobić, zapraszamy na spotkania tymi którzy wiedzą JAK to zrobić. Marek
Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0

Już 10 marca odbędzie się II Kongres eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie http://
kongresehandlu.
pl . Na dzień 23 lutego pozostało ok 40 ostatnich biletów.

Apotek Hjaertat Wind Blowing Subway Ad

Trendy w outdoor – cyfrowo i interaktywnie

gw

Nowa, lepsza Gazeta.pl. Rebranding logo okiem jego twórców