w

Initiative wygrywa przetarg mediowy marki Kubota

Initiative dla kubota

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.

Notowana na rynku NewConnect Kubota jest znana przede wszystkim z ikonicznych klapków. W ostatnich latach znacznie rozwinęła swoją ofertę, rozszerzając ją o linię odzieży i akcesoriów, i docierając do coraz szerszego grona odbiorców, dla których jest symbolem radości, dystansu do siebie, a także afirmacji otwartości.

W ramach współpracy zespół Initiative będzie odpowiadał za strategiczne doradztwo oraz kompleksowe planowanie i zakup mediów. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2025 i jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się pierwsza wspólnie zrealizowana kampania Kubota.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ecommerce b2b

Ecommerce B2B – jak skutecznie rozwijać sprzedaż hurtową online?

Slow shopping

Slow shopping: Jak marketing sensoryczny pomaga redukować napięcie i tworzyć przyjazne otoczenie w sklepach?