W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.
Dokument jest zestawem inspiracji, a nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.
„Komunikacja w pandemii” podzielona jest na cztery główne segmenty tematyczne:
- transformacja biznesu – czyli jak zmienić swój biznes dostosowując go do panujących obecnie warunków,
- komunikacja marki – jak dostosować treści komunikatów reklamowych,
- architektura kanałów komunikacji – słowo o wykorzystaniu kanałów komunikacji i zmianach mediowych,
- complete kreatywny – zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii.
[embeddoc url=”https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2020/03/KomunikacjaWPandemii_OpracowanieDziadekDoOrzechow_PDF.pdf” download=”all”]
Dokument dostępny jest pod linkiem: https://bit.ly/komunikacja_w_pandemii