w

„Komunikacja w pandemii” – rekomendacje dla marek na czas panowania koronawirusa od agencji Dziadek do orzechów

Komunikacja reklamowa

W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.

Dokument jest zestawem inspiracji, a nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.

„Komunikacja w pandemii” podzielona jest na cztery główne segmenty tematyczne: 

  • transformacja biznesu – czyli jak zmienić swój biznes dostosowując go do panujących obecnie warunków, 
  • komunikacja marki – jak dostosować treści komunikatów reklamowych, 
  • architektura kanałów komunikacji – słowo o wykorzystaniu kanałów komunikacji i zmianach mediowych,
  • complete kreatywny – zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii.

[embeddoc url=”https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2020/03/KomunikacjaWPandemii_OpracowanieDziadekDoOrzechow_PDF.pdf” download=”all”]

Dokument dostępny jest pod linkiem: https://bit.ly/komunikacja_w_pandemii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Schweppes dołącza do ogólnopolskiej akcji „Wzywamy posiłki”

Henkel przekaże na walkę z pandemią na świecie 2 miliony euro i 5 milionów sztuk środków czystości i higieny osobistej