Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konkurs Innovation 2017

Łamiesz schematy? Płyniesz pod prąd? Eksperymentujesz? Odnosisz sukcesy? Zgłoś się do konkursu Innovation 2017

Łamiesz schematy? Płyniesz pod prąd? Eksperymentujesz? Odnosisz sukcesy?  Zgłoś się do konkursu Innovation 2017!

Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:

  1. 1. Innowacyjny biznes: produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  2. 2. Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  3. 3. Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017.

Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.

Przewodniczącym jury konkursu Innovation jest Witold Ziobrowski, Wiecprezes Grupy Neuca.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy:  Saatchi&Saatchi, Havas Media Group

Partnerzy:  NIELSEN,  AMS,  Procte&Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan

Patronat medialny: Gomobi, F5, ADMONKEY

Audytor konkursu: LSW