„Łódź pozdrawia”, której autorem jest łódzkie MOSQI.TO, od zeszłego roku wciąż podbija konkursy branżowe. Wczoraj w prestiżowym „Golden Arrow” agencja odebrała nagrodę główną w kategorii Open oraz wyróżnienie w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.
MOSQI.TO to łódzki biznes kreatywny, który za „Łódź Pozdrawia” zdobył już prestiżową KREATURĘ za kampanię billboardową oraz wyróżnienie w kategorii kampania zintegrowana. Miesiąc temu przybyła statuetka za Kampanię Społeczną Roku 2014 (kategoria Kampania dla rozwoju). Jurorzy napisali: „Łódź pozdrawia została nagrodzona za zaangażowanie społeczności lokalnej, różnorodność narzędzi komunikacyjnych, estetykę oraz wysoką kulturę przekazu”.
I tym razem agencja konkurowała z wysokobudżetowymi kampaniami komercyjnymi i globalnym agencjami reklamowymi – stanęła w szranki m. in. z VML Poland, Gong, K2, Lemon Sky, Havas, BBDO. Jest jedyną łódzką agencją, która została nagrodzona w tegorocznym konkursie.
– Ta nagroda to sukces i zasługa całego Zespołu i niezwykle się z niej cieszymy. Za nami nie stoi żaden wielki kapitał ani globalny kontrakt reklamowy podpisywany gdzieś w Nowym Jorku czy Londynie, a mimo to konkurujemy z firmami z pierwszej ligi. To ogromna satysfakcja – oznacza, że ciągle warto się starać – komentuje i dziękuje wszystkim MOSQI.TOm Magdalena Szmidt.
O KONKURSIE
„Golden Arrow” to Konkurs Marketingu Bezpośredniego – docenia skuteczność kampanii i jest jednym
z najważniejszych wydarzeń branży marketingowej. W tym roku do 10 edycji konkursu została zgłoszona rekordowa ilość prac – ponad 150. Poziom konkursu, zważywszy na rekordową liczbę zgłoszeń, był bardzo wysoki. „Łódź Pozdrawia” była nominowana w 3 kategoriach, w tym najważniejszej, najtrudniejszej i najbardziej obleganej – „Kampania zintegrowana”.
Agencja już trzeci rok z rzędu kontynuuje dobrą passę w „Golden Arrow”. Wcześniejsze wyróżnione prace to kampania „Przysiądź się” dla IKEA z 2013 r. i Kartkomat dla ING Życie wyróżniony w 2014. Obecnie autorzy pomysłu „Łódź Pozdrawia” pracują nad nową identyfikacją festiwalu Light Move Festiwal 2015.
O KAMPANII
Pozdrawianie trwało od maja do października 2014. Ważnym elementem kampanii był kontekstowy outdoor. Pojawiły się między innymi hasła „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”, „Weekendy z Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu” czy „Muzeum Sztuki MS2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”. Łodzianie pozdrawiali także w spotach TV, w kinach, w aplikacji na Facebooku i w prasie. Tymczasem od maja billboardy wróciły na łódzkie ulice.
Pozdrawianie okazało się strzałem w dziesiątkę – hasła pozdrawiające zaczęły niezależnie funkcjonować w sieci jako memy, użytkownicy aplikacji do generowania haseł rozprzestrzeniali pozdrawiające billboardy w social mediach.
O kampanii życzliwie pisała ogólnopolska prasa, największe dzienniki oraz czasopisma branżowe, trafiła nawet do przeglądu prasy w TVN24.
O MOSQI.TO
MOSQI.TO – jeden z bardziej zgranych i doświadczonych zespołów kreatywnych w Polsce. Od lat pracuje dla największych i od lat w Łodzi. Przez 6 lat realizowało kampanie dla mBanku, od 8 lat współpracuje z ING Bankiem Śląskim, ING Życie, IKEA, Euronetem i innymi wiodącymi markami. Sukcesy agencji od lat są dowodem na .TO, że biznesy kreatywne w Lodzi mają się świetnie. MOSQI.TO wciąż poszerza zespół i poszukuje młodych zdolnych z energią i dobrymi pomysłami.