Luciana Cani została wybrana przewodniczącą konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy, do którego zgłoszenia trwają tylko do 17 marca 2017! Luciana Cani ma prawie 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W latach 2013 i 2014 otrzymała tytuł Best Creative Director w Portugalii. Przez wiele lat związana była z Leo Burnett w Lizbonie, które w tym okresie znajdowało się na 10 miejscu najbardziej nagradzanych agencji na świecie. Obecnie pracuje w LAPIZ na stanowisku Senior Vice President i Executive Creative Director.
W tegorocznej edycji konkursu KTR prace będą oceniane w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Ponadto, organizator wprowadza dodatkowe Grand Prix dla najlepszej kampanii społecznej, czyli Biały KTR – Grand Prix za kampanię społeczną.
Prace będą oceniane przez 8 grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:
1. Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Luciana Cani
2. Digital & Mobile – Marcin Talarek, IRL
3. Active Adverstising – Magdalena Drozdowska, Deloitte Digital
4. Design – Michał Pawlik, Mamastudio
5. PR & Event – Maciej Waligóra – DDB&tribal
6. Fotografia – Wojtek Dagiel – LVOV
7. Ilustracja –Przemek Truściński – Trust
8. Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company
Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej.
KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.
Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl