w

Magdalena Chybicka Operations Director w Spacecamp

Magdalena chybicka

Magdalena Chybicka poszerza zakres odpowiedzialności w strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), obejmując stanowisko Operations Directora. Od lutego będzie nadzorować optymalizację procesów w obszarach: produkcji digital, projektów, a także komunikacji. Do tej pory związana była z agencją jako Production Director.

Chybicka pracuje w Brand New Galaxy (holdingu marketingowo-technologicznym, do którego należy Spacecamp) od 2018 roku. Swoją ścieżkę zawodową w tej grupie rozpoczynała w produkcji digital, jako Managing Director domu produkcyjnego 8.54. Wcześniej przez ponad osiem lat związana była z Saatchi&Saatchi IS. Początkowo działała w zespole social media, obsługując dziesiątki brandów z portfolio takich klientów, jak T-Mobile (Heyah, Era), Maspex (Tymbark, DecoMorreno) czy Wedel. Następnie jako Group Account Director koordynowała prace z zakresu digital m.in. dla marek Toyota, Microsoft czy PepsiCo. Od 2012 roku jako Business Director pracowała przede wszystkim dla marki Selgros. 

Spacecamp tworzą eksperci, których zaangażowanie w globalny rozwój agencji jest motorem jej szybkiego wzrostu i poszerzania kompetencji. Dynamiczne zmiany rynkowe i szybki przyrost klientów oraz pracowników, zrodziły potrzebę utworzenia stanowiska dyrektora operacyjnego. Magda doskonale zna nasze środowisko i strukturę, wobec czego jestem pewna, że fantastycznie odnajdzie się w nowej roli – komentuje Alicja Miłuńska, Managing Director Spacecamp.

Spacecamp jest agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek na poziomie globalnym. Oferuje klientom usługi w modelu End-to-End z zakresu: strategii obecności w ekosystemach digitalowych platform komunikacyjnych, tworzenia stron internetowych i aplikacji mobilnych, projektowania i realizacji aktywacji konsumenckich, w tym kampanii taktycznych, produkcji contentu, a także pełnej obsłudze kanałów marek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-zdrowie

Żeby poznać podstawy e-marketingu, wcale nie trzeba wydawać pieniędzy na drogie szkolenia. Google oferuje całkowicie darmowe narzędzia

E-zdrowie

E-zdrowie – trendy wirtualnej komunikacji 2020