Michał Szczerba jako Senior Strategic Planner w VML Poland odpowiada za strategiczną obsługę digitalową mBanku oraz Metsä Tissue oraz bierze udział w projektach new businessowych.
Michał Szczerba z branżą marketingu internetowego związany jest od 2006 roku. Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję Head of Social w Socialyse (Havas Media Group), zarządzając dedykowanym zespołem oraz odpowiadając za finansowy i produktowy rozwój marki Socialyse na polskim rynku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: LG, Prudential, Hyundai oraz Philips. Był również częścią Innovation Labu, komórki w ramach Havas Media Group, która zajmowała się pracą nad innowacyjnymi rozwiązaniami marketingowymi łączącymi technologię, nowe media oraz sztukę.
Na jego koncie jest nagroda Grand Prix za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Strategy Plannera w agencji Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.