w

Najlepsze selfie ever

Najlepsze selfie ever

Codziennie serwisy plotkarskie atakują nas „zdjęciami z rąsi”, które zamieszczają na swoich profilach celebryci, ale jak widać trend mozna też wykorzystać świetnie w reklamie. W najnowszym spocie linii lotniczych Leo Messi i Kobe Bryant robią to, w czym są najlepsi – rywalizują. Miarą zwycięstwa nie są jednak gole czy wrzuty, ale jak największa liczba zdjęć „z rąsi” z różnych stron świata.

Turkish Airlines zabierze Cię w więcej miejsc, niż jakakolwiek inna linia lotnicza – to hasło przewodnie najnowszego spotuTurkish Airlines „Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout”, w którym pojawiają ikony sportu, piłkarz Leo Messi i koszykarz Kobe Bryant. By udowodnić, że tureckie linie rzeczywiście docierają do wszystkich zakątków globu, sportowcy organizują pojedynek na na popularne „selfies”, czyli zdjęcia z ręki na tle najbardziej charakterystycznych krajobrazów z całego świata, od Kremla, przez Wielki Mur Chiński i rafę koralową na Malediwach aż po Hollywood. Na tle bazyliki Hagia Sofia Kobe robi klasyczny „photobomb” w chwili, gdy Messi chce zrobić fotkę.

Zdjęciowy spot Turkish Airlines jest drugim, w którym wystąpili Bryant i Messi. Pierwszy zatytułowany „Legendy na pokładzie” pokazywał, jak obaj sportowcy próbują różnych sztuczek by przykuć uwagę chłopca lecącego z nimi samolotem. Koniec końców jego serce podbija jednak lodowy deser serwowany przez stewardessę. Reklama okazała się hitem sieci i przez rok zanotowała ponad 100 milionów wyświetleń na YouTube. Najnowszy Spot „Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout” umieszczony na YouTube 3 grudnia przez zaledwie 2 dni zobaczyło ponad 13 milionów widzów.

Raport: reklama pre-roll w polsce

Raport: Reklama pre-roll w Polsce

4faces stawia na interaktywne doznania

4Faces stawia na interaktywne doznania