w

Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

Nowe szefowe marketingu i social mediów w wydawnictwie harde
Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska jako Head of Marketing and Promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako Social Media Manager.

Armańska przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie ostatnio była kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska. 

Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.

To kolejne wzmocnienia zespołu odkąd Wydawnictwem Harde kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję Redaktorki Naczelnej i Dyrektorki Zarządzającej, a wcześniej związana była m.in. z wydawnictwem Egmont i Wydawnictwem Słowne.

Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. „Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ikea budzi ludzi do działania na rzecz dobrego snu

IKEA budzi ludzi do działania na rzecz dobrego snu

Kim są dzisiejsi freelancerzy? Ile mają lat, ile zarabiają? [badanie portret freelancera 2024]

Kim są dzisiejsi freelancerzy? Ile mają lat, ile zarabiają? [Badanie Portret Freelancera 2024]