w

Powstaje Interactions: metasieć reklamy online skierowana do planerów komunikacji online

Powstaje interactions: metasieć reklamy online skierowana do planerów komunikacji online

Po kilku miesiącach przygotowań i testów technologicznych, powstaje Interactions – metasieć reklamy online, która pod jedną marką oferuje aż 8 różnych kanałów komunikacji, w tym 2 unikalne w skali rynku polskiego. Oferta skierowana jest wyłącznie do planerów komunikacji online w domach mediowych i agencjach interaktywnych, a firma nie planuje prowadzić sprzedaży bezpośredniej do marketerów.

Interikona

 

Interactions to unikalny w skali rynku podmiot stworzony przez specjalistów z branży komunikacji marketingowej z kilkunastoletnim doświadczeniem. “Przede wszystkim chcemy być blisko planerów interaktywnych, ich potrzeb i codziennych zmagań z często wysoce pracochłonnymi projektami komunikacyjnymi. Dysponujemy odpowiednimi narzędziami, wiedzą i doświadczeniem, które stanowią wartościowe wsparcie, pomagają osiągać wyższe poziomy efektywności oraz skutecznie redukują czas pracy. Oprócz 8 różnych kanałów komunikacji, zapewniamy pełne wsparcie merytoryczne, wielokanałowe planowanie, kompleksową realizację oraz pełną odpowiedzialność za wyniki” – mówi Paweł Milcarz, managing partner.

W ofercie Interactions znajdują się 2 unikalne w skali rynku polskiego kanały komunikacji online. Pierwszym z nich jest Audience(ions) – działający na globalnie sprawdzonej i zaawansowanej platformie zakupu widowni online w czasie rzeczywistym (RTB). Partnerem technologicznym jest w tym zakresie brytyjska firma Crimtan funkcjonująca na amerykańskiej technologii RAMP360™. “Niewątpliwą zaletę stanowi unikalna technologia automatycznego tworzenia profili look-alike wokół responsywnyc użytkowników” – dodaje Paweł Milcarz. “W ten sposób w olbrzymim stopniu ograniczana jest emisja reklam użytkownikom, którzy z założenia rzadko klikają. Oferta Audience(ions) stanowi w tym zakresie niezwykle efektywne uzupełnienie innych działań realizowanych w oparciu o zakup widowni online.”

Drugim unikalnym w skali rynku polskiego kanałem jest Captcha(ions) – funkcjonujący na globalnie sprawdzonej i zaawansowanej platformie emisji reklam zamiast tradycyjnych kodów captcha. Partnerem technologicznym jest w tym zakresie amerykańska firma Solve Media, światowy pionier w dziedzinie serwowania tego typu
przekazów. “Po raz pierwszy, polscy planerzy interaktywni otrzymują do dyspozycji aż 3 formy reklam captcha: statyczna, video oraz pre-roll. Każda z nich charakteryzuje się wręcz niewiarygodnymi wskaźnikami zapamiętania przekazu reklamowego” – podkreśla Paweł Milcarz.

Współzałożycielem Interactions jest Paweł Milcarz (właściciel firmy komunikacyjnego doradztwa strategicznego GreenAlley™ – część grupy Integration™, były client service director ZenithOptimedia, były udziałowiec Online Ad Network) przy współudziale prywatnego brytyjskiego funduszu inwestycyjnego finansującego przedsięwzięcie.

Pełna oferta Interactions obejmuje następujące kanały komunikacji online:

  • Audience(ions): targetowanie behawioralne w czasie rzeczywistym + profile look-alike;
  • Captcha(ions): 3 formy reklam zamiast kodów captcha;
  • Perform(ions): działania z zakresu performance marketingu;
  • Mobile(ions): działania z zakresu komunikacji na elektronicznych urządzeniach mobilnych;
  • Specials(ions): integracja treści reklamowych z treściami redakcyjnymi wydawców kontentu online;
  • Display(ions): działania odsłonowe na ponad 200 najlepszych polskich serwisach tematycznych;
  • Mailing(ions): działania z zakresu e-mail marketingu;
  • Search(ions): działania z zakresu marketingu wyszukiwań.


Źródło: mat. pras.

Reklama natywna

Dobrze znana rewolucja, czy reklama natywna w natarciu

Top 19 abbey road. Najsłynniejsza okładka płyty w reklamie

Top 19 Abbey Road. Najsłynniejsza okładka płyty w reklamie