w ,

Publicis Commerce wygrywa przetarg sklepu DUKA.com

Performics

Agencja marketingu efektywnościowego Performics i eksperci Publicis Commerce zajmą się kompleksową obsługą sklepu internetowego DUKA.com. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.  

Performics wraz z Publicis Commerce będą odpowiadać za długofalową obsługę DUKA.com w obszarach performance marketingu, afiliacji, google searchu, reklamy displayowej, content marketingu (blog) oraz UX, SEO, marketing automation i analityki wspierającymi uruchomienie sklepu na nowej platformie e-commerce’owej. Nawiązanie współpracy poprzedzone zostało przetargiem, w którym brało udział kilka agencji, których nazwy nie zostały ujawnione. 

– Najważniejsza przy wyborze nowego partnera była kompleksowość kluczowych dla nas kompetencji commerce’owych i digitalowych, ale także zrozumienie naszych potrzeb biznesowych, nastawienie na budowanie partnerskich relacji i gotowość do wzięcia odpowiedzialności za wyniki działań – powiedziała Daria Szajnar, zastępca dyrektora generalnego w DUKA International SA.  

Marka designerskich akcesoriów wyposażenia wnętrz i gospodarstwa domowego jest obecna w Polsce od 1999 r. Firma posiada ponad 60 salonów sprzedażowych w głównych centrach handlowych całego kraju. Oprócz rynku polskiego obecna jest również w Bułgarii, Rumunii, Ukrainie, Kazachstanie, Gruzji, Litwie, Białorusi i Grecji. 

 

Jeden komentarz

    77% polaków obawia się o sytuację ekonomiczno-gospodarczą w kraju – ikea publikuje nowy raport „ikea. Życie w domu 2022”

    77% Polaków obawia się o sytuację ekonomiczno-gospodarczą w kraju – IKEA publikuje nowy raport „IKEA. Życie w domu 2022”

    Bartłomiej kędzierski_weber shandwick

    Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland