Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Społem i ReBrain wspierają kampanię Adoptuj Pszczołę 7 w Social Media

Adoptuj Pszczołę

#adoptujpszczołe7 jest pierwszym projektem realizowanym przez Agencję Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.

  1. edycja akcji Adoptuj Pszczołę będzie prowadzona przez 6 tygodni od 3 października br. Działania komunikacyjne, za które odpowiedzialna jest Agencja Społem wraz z agencją ReBrain, będą prowadzone na Facebooku i Instagramie. Obejmują przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (Key Visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

Celem kampanii jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka – wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. I to właśnie wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.

Adoptuj Pszczołę to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować” dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc. Dzięki zaangażowaniu dziesiątek tysięcy osób powstało wiele cennych inicjatyw, które pomagają chronić owady zapylające.

Agencja Społem – dbamy o relacje

Jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji social mediowych w Polsce. Kompetencje zespołu agencji w zakresie marketingu społecznościowego rosły wraz z rozwojem mediów cyfrowych i ich znaczenia w komunikacji. Dziś zakres działalności agencji to szeroko pojęty digital marketing. „Społem” kompleksowo zajmuje się prowadzeniem działań w social mediach, od tworzenia strategii marketingowych i budowanie wizerunku marki, przez content marketing, PR/ePR, kampanie reklamowe, kreacje, SEO, video, www, serwisy i landing pages, po eventy i ambient. Działa nieprzerwanie od 2008 r. Do klientów Agencji należą m.in. British Automotive Polska, Pirelli Polska, ZF Friedrichshafen AG, Dr. Oetker Polska, Digel Polska, Synevo.

ReBrain

Interaktywno-kreatywny boutique założony przez Kamila Mirowskiego, który od 2008 r.  zajmuje się działaniami z zakresu komunikacji marketingowej, m.in. employerbranding, szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Kamil pracował z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini.

Dodaj komentarz