W przetargu wyłoniona zostanie agencja, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Działania obejmą zarówno media offline jak i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Do przetargu zaproszono dziewięć firm – powiedział Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail.
Do przetargu zostały zaproszone agencje, które obecnie współpracują z IKEA Retail w Polsce tj. Grey Poland oraz Kalicińscy.com. Dodatkowo na liście znalazły się: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, BBDO, Agencja Bardzo, Lvov, Scholz&Friends.
IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).
Za koordynację procesu przetargowego odpowiada zewnętrzny doradca – Monika Nowaczewska (Lidermatic).
Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.
Jeden komentarz