w

To nie jest kolejna książka o Facebooku

To nie jest kolejna książka o facebooku

Pisząc o “Skutecznych social mediach” Anny Miotk, warto chyba zacząć od tego, że niektórym z nas uciekł gdzieś w pewnym momencie całościowy obraz mediów społecznościowych. Zawęziliśmy go do Facebooka, ewentualnie Twittera i czasami Pinteresta. Co więcej – panuje przekonanie, że działania w social media ograniczają się do wrzucania postów z „piąteczkiem”.

Skuteczne-social-media-anna-miotk

W swojej książce Miotk przypomina czym są social media – zdziwicie się ile jest serwisów społecznościowych. Pokazuje też, jak wybierać te właściwe dla naszej marki oraz jak opracowywać i wdrażać strategie obecności w kanale social media. Uświadamia nam, że nie jest to wcale żmudna robota. A warto się jej podjąć, żeby mieć świadomość, że to co się robi, robi się naprawdę dobrze.

Autorka wiele miejsca poświęca też mierzeniu działań marketingowych. Punktuje fakt, że zwykle pomiar skuteczności kampanii jest pomijany w publikacjach PR i w działaniach social media, oczywiście poza informacjami o liczbie fanów, bo najczęściej tylko to jest wyznacznikiem sukcesu w działaniach społecznościowych.

“Skuteczne social media” to książka, która w bardzo przystępny sposób opowiada o meandrach mediów społecznościowych. To pozycja obowiązkową dla każdego social media managera, content marketingowca oraz tych, którzy chcą po prostu wiedzieć wszystko o mediach społecznościowych.

I dla nich wszystkich konkurs, w którym do wygrania „Skuteczne social media”. Wystarczy nas zainspirować i napisać z kim chętnie przeczytalibyście wywiad na AdMonkey 🙂 Konkurs będzie trwał do końca dnia (09.05.2013), a o zwycięstwie będzie decydowała subiektywna opinia redakcji. Zatem do dzieła!

Spóźniona wiosna performance marketingu

Spóźniona wiosna performance marketingu

Jak przeprowadzić redesign serwisu i nie rozjuszyć użytkowników. Case study

Jak przeprowadzić redesign serwisu i nie rozjuszyć użytkowników. Case study