w ,

Rusza konkurs Perspektyw na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Konkurs perspektyw

Wystartowała XII edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Organizatorem konkursu są Perspektywy.  Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych.

Uczelnie mogą zgłaszać prace w 9 kategoriach:

  • Genius Hero (dla dyrektorów i szefów marketingu)
  • Genius Stars (dla zespołu marketingu)
  • reklama prasowa 
  • event 
  • gadżet promocyjny
  • kampania w mediach społecznościowych 
  • film promocyjny
  • branded content
  • Genius AD 

Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Konkurs perspektyw

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się: 

  • Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
  • Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
  • Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Adam Nowakowski | Meta
  • Ewa Opach | IAB Polska
  • Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
  • Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej
  • dr Jan Zając | Sotrender
  • Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press
  • Adam Sanocki | Polskie Porty Lotnicze

Zgłoś prace: www.rejestracja-genius.perspektywy.pl 

Ogłoszenie wyników nastąpi 7 marca 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl

Partnerami konkursu są: IAB Polska, SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy, Fabryka Komunikacji Społecznej, Sotrender i Polskie Porty Lotnicze.

Patronat medialny nad konkursem i wydarzeniem finałowym objęły: Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Ad Monkey.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skąd oni biorą te pomysły

Skąd oni biorą te pomysły? Czyli 5 trendów, o które warto zahaczyć w 2025 roku

Zagrożenia współpracy z influencerami

On Board Think Kong rusza z badaniem nad zagrożeniami związanymi z influencer marketingiem