Wystartowała XII edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Organizatorem konkursu są Perspektywy. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych.
Uczelnie mogą zgłaszać prace w 9 kategoriach:
- Genius Hero (dla dyrektorów i szefów marketingu)
- Genius Stars (dla zespołu marketingu)
- reklama prasowa
- event
- gadżet promocyjny
- kampania w mediach społecznościowych
- film promocyjny
- branded content
- Genius AD
Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
- Adam Nowakowski | Meta
- Ewa Opach | IAB Polska
- Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
- Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej
- dr Jan Zając | Sotrender
- Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press
- Adam Sanocki | Polskie Porty Lotnicze
Zgłoś prace: www.rejestracja-genius.perspektywy.pl
Ogłoszenie wyników nastąpi 7 marca 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl
Partnerami konkursu są: IAB Polska, SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy, Fabryka Komunikacji Społecznej, Sotrender i Polskie Porty Lotnicze.
Patronat medialny nad konkursem i wydarzeniem finałowym objęły: Marketing przy kawie, Nowy Marketing, Ad Monkey.