Uczestnicy tegorocznej edycji Effie swoje kampanie i działania marketingowe mogą zgłaszać w trzech terminach do 30 czerwca w ramach 12 kategorii industry oraz 18 kategorii specjalnych.
Komitet Organizacyjny konkursu ponownie przyjrzał się zmianom na rynku, redefiniował i uporządkował kategorie w ramach istniejących zbiorów.
Utworzono nową kategorię Governance, zgodną z podziałem ESG, czyli działaniami firm na rzecz ekologii, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego.
W zeszłym roku Komitet podzielił kategorie na 5 zbiorów odpowiadających ich specyfice:
- Industry – kategorie produktów i usług
- Audience – kategorie specjalne
- Channels & Tools – kategorie specjalne
- Marketing Excellence – kategorie specjalne
- Positive Change – kategorie specjalne
Terminy zgłoszeń tegorocznej edycji przedstawiają się następująco:
- I termin: do 26.05.2023
- II termin: do 16.06.2023
- III termin: do 30.06.2023
Więcej na stronie konkursu https://awards.effie.pl/.