w

VML Poland wygrał przetarg na strategiczne partnerstwo i obsługę marki Lay’s w internecie

vml 3

Agencja VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Lay’s na rynku polskim. Będzie prowadziła jej komunikację w social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) oraz zrealizuje kilka dużych aktywacji w przyszłym roku.

Pierwszy projekt wystartuje już w styczniu 2015 roku. W realizacji działań dla marki Lay’s, należącej do PepsiCo, VML Poland będzie współpracować z agencją reklamową BBDO i domem mediowym OMD Media Direction.

– Przyszły rok będzie dla marki Lay’s niezwykle ważny. Cieszymy się, że jako strategiczny partner będziemy pomagać w wykorzystaniu możliwości, jakie tej marce daje komunikacja w internecie – mówi Michał Banaszewski, Business Development Director w VML Poland. – To jeden z kluczowych przetargów VML Poland w drugiej połowie 2014 roku, tym cenniejsze jest to dla nas zwycięstwo – dodaje Michał Banaszewski.

Źródło: mat.pras.

3668

Monika Greszta Account Managerem w Isobar Poland

blogging 336375 1280

Blogi od A do Z – infografika na temat relacji marketingowych z blogerami