w

Whites dla Domino’s z obsługą SEO i content marketingu

Whites dominos
Whites Dominos

Marka pizzerii Domino’s dołącza do klientów Whites. Współpraca obejmuje obszar SEO i content marketing.

Whites dominos

W ramach współpracy Whites zajmie się zwiększeniem wyników z kanału SEO. Działania obejmą szczególnie obszar lokalnego SEO, w którym Domino’s chce zwiększyć zasięg, konwersje i zwrot z inwestycji. Współpraca zakłada też szereg działań content marketingowych. Takie połączenie pozwoli zapewnić wyniki marketingowe na wielu etapach ścieżki konsumenta w ramach ogólnopolskiej kampanii.

Zdaniem PizzaPorta.pl przed pandemią do pizzerii chodziło 68 proc. Polaków. Pandemia upowszechniła zamówienia do domów i biur. Pizza to najchętniej zamawiane przez Polaków danie na wynos.

Domino’s (dominospizza.pl) jest trzecią pod względem wielkości siecią pizzerii w Polsce, obecną na rynku restauracyjnym od 2011 roku. Ambicją sieci Domino’s jest pozycja lidera. Po połączeniu z siecią Pizza Dominium w 2021 roku, liczy 126 lokali. 

Odwiedziny organiczne z wyszukiwarki Google są dla Domino’s bardzo istotne z punktu widzenia zwiększania liczby konwersji, ale również obniżania ich kosztu.  Przed nami projekt na dużą skalę, który wymaga doświadczenia i precyzyjnego działania w obszarach SEO i Content marketingu.  Agencja Whites już na etapie przetargowym wykazała się dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i umiejętnością dopasowania do nich. Zaproponowana strategia, uwzględniająca customer journey i estymacje efektów, zostały oparte o analizy marketing data science. Dzięki temu mamy pewność, że zdobyliśmy partnera, z którym osiągniemy cele biznesowe. Maciej Jania, Revenue Director, Domino’s Polska

Najlepsze wyniki przynoszą projekty, w których agencja i Klient są do siebie dobrze dopasowani, czyli dobrze rozumieją swoje mocne strony. A my, mówiąc wprost – bardzo lubimy pizzę, SEO i content. A tak serio, sieć Domino’s przyszła do nas z zadaniem, które dla nas jest bardzo ciekawym wyzwaniem. Mamy doświadczenie w tej skali projektów, odpowiednie osoby w zespole i własne narzędzia data-driven marketingu, żeby rozwinąć biznes klienta w wysoko konwersyjnym obszarze. Nie mogę się doczekać pierwszych efektów. Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites

Seo-jakie-dzialania-obejmuje

Jak zmienia się SEO? [Raport WhitePress]

Sodastream prezentuje repozycjonowanie 360°

SodaStream prezentuje repozycjonowanie 360°