w ,

Top 10 kreatywnych reklam szkół językowych

Top 10 kreatywnych reklam szkół językowych

Znajomość języków jest niezaprzeczalnie jedną z najważniejszych umiejętności w świecie, w którym podróż na drugi koniec kontynentu jest często krótsza niż codzienna droga do pracy. Ilość szkół językowych, oferujących różnorodne metody nauczania, jest ogromna i pomimo chłonnego rynku muszą przekonywać do siebie nowych kursantów czymś więcej niż tylko świetnym programem. Oto nasza selekcja najciekawszych kreacji szkół językowych, które wzbudziły u nas skrajne reakcje – od 'mon dieu!’ po 'einzigartige!’.

1. Ilingua przy pomocy tureckiej agencji TBWA\ISTANBUL przekonuje, że warto jest budować swoją wiedzę od podstaw.

Szkoly jezykowe admonkey

2. Centra językowe Berlitz pomagają pokonać bariery językowe (agencja XPO).

Szkoly jezykowe 01

3. W Tjlandii Saatchi&Saatchi także miało okazję tworzyć kampanię dla Ilingua (z zupełnie innym efektem).

Szkoly jezykowe 01

4. Belgijskie szkoły CLL stawiają tezę, że ulubione metody komunikacji podróżujących Polaków mogą być nieskuteczne (Duval Guillaume Brussels).

Szkoly jezykowe 01

5. Berlitz serwuje sugestywny hicior mogący konkurować z ’5 ciastek’ McHammer’a.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=cvg7P1m1WzQ’]

6. Trafne spostrzeżenia Groep T pomysłu DUVAL GUILLAUME

Szkoly jezykowe 01

7. Według Yazigi 'Life has no subtitles’. I niech tak pozostanie. (McCann-Erickson)

Szkoly jezykowe 01

 

8. Holenderskie szkoły Soesman Language Training nie boją się otwarcie mówić o tym, o czym wiedzą wszyscy.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Nypucr8OoxM’]

9. Let’s Talk także prezentuje umiejętności muzyczne, tym razem w druku. (Lew Lara Propaganda E Comunicacao)

Szkoly jezykowe 01

10. I na koniec agencja Leo Burnett wraz z Center For Language Studies ostrzegają: niewiedza może prowadzić do eksplozji.

Szkoly jezykowe 01

Isobar create warsaw – pierwszy w polsce hackathon związany z technologią nfc

Isobar Create Warsaw – pierwszy w Polsce hackathon związany z technologią NFC

Przed m-commerce długa droga

Przed m-commerce długa droga