Znajomość języków jest niezaprzeczalnie jedną z najważniejszych umiejętności w świecie, w którym podróż na drugi koniec kontynentu jest często krótsza niż codzienna droga do pracy. Ilość szkół językowych, oferujących różnorodne metody nauczania, jest ogromna i pomimo chłonnego rynku muszą przekonywać do siebie nowych kursantów czymś więcej niż tylko świetnym programem. Oto nasza selekcja najciekawszych kreacji szkół językowych, które wzbudziły u nas skrajne reakcje – od 'mon dieu!’ po 'einzigartige!’.
1. Ilingua przy pomocy tureckiej agencji TBWA\ISTANBUL przekonuje, że warto jest budować swoją wiedzę od podstaw.
2. Centra językowe Berlitz pomagają pokonać bariery językowe (agencja XPO).
3. W Tjlandii Saatchi&Saatchi także miało okazję tworzyć kampanię dla Ilingua (z zupełnie innym efektem).
4. Belgijskie szkoły CLL stawiają tezę, że ulubione metody komunikacji podróżujących Polaków mogą być nieskuteczne (Duval Guillaume Brussels).
5. Berlitz serwuje sugestywny hicior mogący konkurować z ’5 ciastek’ McHammer’a.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=cvg7P1m1WzQ’]
6. Trafne spostrzeżenia Groep T pomysłu DUVAL GUILLAUME
7. Według Yazigi 'Life has no subtitles’. I niech tak pozostanie. (McCann-Erickson)
8. Holenderskie szkoły Soesman Language Training nie boją się otwarcie mówić o tym, o czym wiedzą wszyscy.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Nypucr8OoxM’]
9. Let’s Talk także prezentuje umiejętności muzyczne, tym razem w druku. (Lew Lara Propaganda E Comunicacao)
10. I na koniec agencja Leo Burnett wraz z Center For Language Studies ostrzegają: niewiedza może prowadzić do eksplozji.