Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski – na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.
Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Na stanowisku Creative Director będą kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów. Zespół Adama i Mikołaja jest odpowiedzialny między innymi za całościową obsługę adidas i komunikację wszystkich kategorii marki w Polsce. Przez ostatnie lata projekty tworzone z marką adidas mocno wykraczały poza standardową komunikację, a kreacja skupiała swoje działania także wokół takich obszarów jak np. eventy.
Adam i Mikołaj to dyrektorzy kreatywni z dużym doświadczeniem w komunikacji marek sportowych oraz w tworzeniu nagrodowych pomysłów, co potwierdzają ich osiągnięcia na lokalnych i międzynarodowych festiwalach kreatywnych.
Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives oraz brąz w Cannes za kampanię Sztuka bez Wstydu dla marki Durex.
Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Ma na swoim koncie srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR. Jako team kreatywny zrealizowali m.in. nagrodzoną złotem KTR kampanię „Gdzie są nasze Patronki?” dla BNP Paribas.