w

Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.

Anna Tuzek

BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.

Po dwóch i pół roku Anna Tuzek powróciła do BBI Development S.A., gdzie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Swoim ponad czternastoletnim doświadczeniem na rynku reklamy i wiedzą ekspercką wspiera Spółkę między innymi w komunikacji oraz marketingu jej kluczowych inwestycji najbliższych lat. Są to: wieżowiec Roma Tower w Warszawie i superluksusowy, kameralny apartamentowiec przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich – Pasaż Simonsa oraz hotel w Rybakach na Warmii.

Anna Tuzek ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu na rynku nieruchomości. W latach 2020-2023 pracowała jako dyrektor marketingu w Invest Komfort. Kierowała tam lokalną oraz ogólnopolską komunikacją marketingową i PR-ową. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się nagradzane i doceniane kampanie. To m.in. „Twórcy Czasu i Przestrzeni”, „Czas Tworzy Wartość” (dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura i nagroda w konkursie European Property Awards w kategorii Marketing) oraz „Opowieść o domu”, realizowana w kooperacji z redakcją Label Magazine i takimi ludźmi kultury jak Agnieszka Holland, Marcin Kydryński, Jacek Poremba oraz Anda Rottenberg. Ostatni ze zdobytych tytułów wspólnie z Invest Komfort to „Zespół Marketingu Roku 2022” przyznany przez kapitułę 11. Edycji Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku” zorganizowanego przez EXECUTIVE SUMMIT.

Wcześniej przez pięć lat Anna Tuzek pracowała dla BBI Development S.A., najpierw jako Marketing Menager projektu Złota 44, a następnie Head of Marketing dewelopera. Do jej obowiązków należało stałe doradztwo strategiczne w sferze komunikacji i marketingu dla zarządu spółki czy nadzór i prowadzenie wspólnych działań z zespołem marketingowym rozpoznawalnych w całej Polsce inwestycji Złota 44 oraz Centrum Marszałkowska.

Na jej ponad czternaście lat doświadczenia z polskim rynkiem reklamy, dwanaście w branży deweloperskiej i siedem w segmencie premium składa się realizacja projektów w agencjach reklamowych: The Digitals (dziś Freundschaft The Digitals), Genesis PR oraz w Communication Unlimited. W jej portfolio znajduje się na przykład wprowadzenie Dom Development do mediów społecznościowych jako pierwszej firmy deweloperskiej w Polsce (profil „Pięknie mieszkaj”) podczas pracy dla The Digitals, a także kompleksowa obsługa Marvipol Development, Ronson Development, GTC czy Mennica Deweloper.

Sklep on-line duka.com automatycznie dodaje do koszyka kupującego niezamówione produkty. Zwrot niechcianego zakupu oznacza dla konsumentów konieczność poświęcenia czasu oraz opłacenia przesyłki. Prezes UOKiK postawił spółce Duka International zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu. Pobierz wypowiedź Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego Duka to popularna w Polsce firma sprzedająca artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz w sklepach stacjonarnych i poprzez e-sklep duka.com. Prezes UOKiK postawił spółce Duka zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Do koszyków osób korzystających ze sklepu internetowego duka.com, bez ich uprzedniej zgody, mogły być automatycznie dodawane produkty. To kupujący, aby uniknąć zakupu niechcianego towaru, musieli go usunąć. Konsumenci mogli nie zauważyć dodatkowego artykułu podczas składania zamówienia i dokonać zakupu, którego nie planowali. Jeśli w przesyłce otrzymywali niechciany produkt, mogli zaakceptować sytuację albo poświęcić swój czas i ponieść koszty przesyłki, aby go zwrócić. - Przedsiębiorca nie może podejmować decyzji za konsumentów ani próbować wpływać na ich zamówienia poprzez automatyczne dodawanie produktów do koszyka w sklepie internetowym. Może to bowiem prowadzić do zakupu niechcianego artykułu, którego zwrot wywoła po stronie konsumentów uciążliwości i będzie wymagał poniesienia dodatkowych kosztów przesyłki - mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Stosowana przez duka.com praktyka może stanowić tzw. dark patterns, czyli wykorzystywanie w nieuczciwy sposób wiedzy na temat zachowań konsumentów w internecie do wpływania na ich decyzje zakupowe. Konsumencie, kupujesz przez internet? Uważaj na manipulacje stosowane przez nieuczciwe e-sklepy. Oto niektóre z nich: Dodawanie do koszyka produktu np. powiązanego tematycznie, w promocyjnej cenie albo usługi ubezpieczenia. Dodatkowe, niezapowiedziane opłaty pojawiające się na ostatnim etapie składania zamówienia, tzw. drip pricing. Zwodnicze interfejsy – np. udostępnienie przycisku do złożenia zamówienia przed zapoznaniem się konsumenta ze wszystkimi opłatami. Fałszywe liczniki czasu – wywieranie sztucznej presji. Niekończące się promocje - sugerowanie ograniczonego czasu trwania atrakcyjnych promocji cenowych, podczas gdy obowiązują one nieustannie. Ukrywanie istotnych informacji o produkcie, usłudze lub zasadach transakcji

Sklep duka.com z zarzutami Prezesa UOKiK

VMLY&R Poland

Adam Caban i Mikołaj Stefański: awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland