Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę działań strategiczno-kreatywnych 360⁰ dla marki Electrolux – globalnego lidera produkcji urządzeń AGD.
Współpraca rozpoczęła się w marcu i objęła wszystkie kategorie produktowe, oferowane przez markę w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, TVC, POS i aktywacji niestandardowych. Cut The Mustard zajmuje się również wdrażaniem zwycięskiej strategii social media, a także obsługą stałą tych kanałów.
– Sam proces przetargowy był dla nas niezwykle ciekawym, zarówno z uwagi na zakres, precyzyjnie określone oczekiwania – w tym także dotyczące organizacji pracy agencji – jak i same wyzwania, które stoją przed marką.
Już na etapie przetargu stworzyliśmy silny, stały zespół złożony ze specjalistów, który najlepiej odpowiedział na zadanie i do tego przekonał, że z sukcesem poprowadzi wszystkie działania w obsłudze marek Electrolux. Bardzo się cieszymy z tego kontraktu – szczególnie, że jest to kolejny brand, który zaufał nam i powierzył długofalowe działania na wielu kanałach, w ramach obsługi stałej – mówi Karolina Witecka, CEO i co-owner Cut The Mustard.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. H&M, Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona.
Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo-muzycznych, min. dla marki Reebok. W 2019 została laureatem takich nagród, jak: Effie Awards, KTR, Young Lions Creative.