Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja White Bits rozpoczęła obsługę marki zapalniczek Clipper w social media

Clipper to hiszpańska marka zapalniczek, stawiająca na design, bezpieczeństwo i ekologię. Powstała w mieście, które jest symbolem nowatorskiego wzornictwa i architektury: Barcelonie. Obecna jest w 129 krajach, w Polsce jej wyłącznym dystrybutorem jest Eurus Sp. z o.o.

Od wiosny b.r. za komunikację marki w kanałach społecznościowych odpowiada agencja White Bits. Zakres współpracy obejmuje opracowanie nowej koncepcji komunikacji marki online, w której w pełni wybrzmi jej lifestylowy charakter i tematy angażujące główną grupę odbiorców: osoby z pokolenia Z.

Tego lata marka mocno stawia na obecność na festiwalach muzycznych i współpracuje z pasjonatami: powstała m.in. kolekcja Clipperów zaprojektowana przez rysownika Szymona Chwalisza czy rower stworzony przez Adama Zdanowicza – mistrza świata w konstruowaniu rowerów customowych.

“W rodzinnej Hiszpanii – i nie tylko – Clipper to marka kultowa, mająca swoich fanów, kolekcjonerów, prezentowana w showroomach. Wypuszczane co rok kolekcje są wydarzeniami, wpisują się w nowe trendy – i je wyznaczają. Chcemy, aby także na rynku polskim marka była postrzegana jako progresywna, a sam Clipper stał się elementem wyrażania swojego stylu.” – mówi Kamila Kiersznowska, Brand Manager Clippera w Polsce.

“Rozszerzyliśmy portfolio o wdzięczną markę, której grupa docelowa to pokolenie Z. Jej DNA zbudowane jest z tych samych puzzli, które tworzą współczesną popkulturę. To wymagająca materia i spore wyzwanie, ale spodziewamy się, że będzie ogień!“ – dodaje Paweł Stempniak z White Bits.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz