Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

BITEME!concept przygotował komunikację letniej oferty COSTA COFFEE na 13 krajów

Agencja reklamowa BITEME!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee. Idea kreatywna opracowana przez BITEME!concept oraz materiały wizualne będą adoptowane w sezonie wakacyjnym na kilkunastu rynkach, w tym m.in.: na Malcie, w Hiszpanii,  Portugalii, Francji, Niemczech, Czechach, Maroku.

W przetargu na coroczną komunikację letniej oferty Costa Coffee w social mediach należało przedstawić opracowanie spójnej idei dla poszczególnych pozycji z oferty oraz przykłady jej egzekucji, zarówno pod kątem produktów, jak i sytuacji lifestylowych. – Klient zbriefował nas w oparciu o dwie globalne idee kreatywne dla różnych kategorii produktów. BITEME!concept na ich podstawie wypracowało jedną spójną ideę komunikacyjną, która będzie wykorzystywana nawet na 13 rynkach – mówi Tomasz Uszyński, dyrektor kreatywny BITEME!concept.

Zwycięska idea nosi tytuł COOL SUMMER i wykorzystuje dwuznaczność słowa „cool” –  jako wskazanie chłodu oraz bycia fajnym – w odniesieniu do oferty zimnych napojów Costa Coffee,  dających orzeźwienie w gorące dni oraz przyjemność płynącą ze znakomitej jakości kawy i pysznego smaku różnych  napojów.

BITEME!concept opracowała i wyprodukowała we współpracy z domem produkcyjnym FOOD&PRO serię materiałów zdjęciowych, animowanych i wideo. Zostały zrealizowane m.in.: sesja zdjęciowa lifestyle z udziałem modeli (plenerowa i w kawiarni), sesja filmowa oraz animacje produktowe, prezentujące napoje na letni sezon 2019.

W materiałach opracowanych na lato 2019 prezentowane są produkty Costa Coffee takie jak: kawy z kategorii Cold Brew, kawy z kategorii Iced Classics (Cappucino, Flat White, Latte) czy napoje Frostino.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z BITEME!concept ze względu na profesjonalizm, a także doświadczenie agencji w pracy z naszą marką i jej  zrozumienie. Wspólnie udało nam się wypracować komunikację nastawioną na założone cele – mówi Joanna Boruta, Marketing Coordinator Europe Costa Coffee – Wierzę, że efektem naszej współpracy będzie jeszcze większe zainteresowanie i przekonanie do letnich produktów Costa Coffee wśród szeroko rozumianego konsumenta europejskiego.

 

Dodaj komentarz