Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja Whitepress pierwsza w Polsce wycenia infografiki

Agencja content marketingu Whitepress jako pierwsza w Polsce wprowadziła od marca 2015 roku ofertę umożliwiającą zamawianie infografik po dokładnie określonych cenach. Oferta jest uzupełniona możliwością przygotowania artykułów wysokiej jakości.

Nowy moduł to pionierska na polskim rynku oferta, która dokładnie wycenia infografikę, w zależności od liczby informacji, które ma ona zawierać. Klient ma wpływ na opracowywanie koncepcji infografiki, która w najdroższej opcji kosztuje 900 złotych. Koszt wzrasta do 1300 złotych jeśli klient zażyczy sobie także opracowanie jej treści.

czytaj:   Lidl zaczyna się od ludzi - kampania employer brandingowa

„Polskie firmy bardzo cenią sobie formę promocji jaką jest infografika, ale często stykają się z różnymi sposobami ich wyceny lub wręcz brakiem dokładnej informacji ile będzie trzeba zapłacić. Uznaliśmy, że transparentność w tym zakresie może się spotkać z zainteresowaniem użytkowników i tak się faktycznie stało. Po próbnych dwóch tygodniach zdecydowaliśmy o wprowadzeniu tej propozycji na stałe do oferty” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress.pl.

czytaj:   Reklama natywna, czyli reklama podprogowa?

Każdy specjalistyczny artykuł lub koncepcja infografiki są opracowywane przez dziennikarza lub przedstawiciela wybranej branży. Whitepress informuje, że pracuje z ekspertami z ponad trzydziestu branż, co ma zagwarantować przygotowywanie treści dostosowanych do specyfiki danej branży. Agencja nie nakłada żadnych wytycznych czy ograniczeń co do zakresu wykorzystywania przygotowanych materiałów.

Źródło: mat. pras.